ایتامون رو فالو کن هر هفته حراج داریم 🎁

شورت لامبادا

نمایش 1–24 از 78 نتیجه

شورت لامبادا چیست؟

شورت لامبادا فانتری ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر در روابط عاطفی طراحی و تولید شده اما کاربردهای بیشتری هم دارد. در میان انواع شورت زنانه، زمانی که از نوع شورت لامبادا بندی صحبت می کنیم، تصویری کاملا غیرمتعارف و تحریک آمیز برای اکثر افراد تداعی می شود.

شورت لامبادا نوعی شورت زنانه است که به طور خاص برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی آبی مانند شنا، سرعت و ویژگی‌های هیدرو داینامیک طراحی شده بود. این مدل شورت‌ها با طول کوتاه و جنس ضد آب و سریع خشک شونده، به آزادی حرکت و راحتی در آب کمک می کرد. طراحی الاستیک و تنگ کشی در ناحیه کمر، به شورت لامبادا انطباق مناسبی با بدن زنانه می‌دهد.

با گذشت زمان و شناخته شدن کاربرد این لباس، تولیدکنندگان مختلف وارد کار شدند و با مدل ها و انواع مختلف پارچه آن را تولید نمودند. امروزه این شورت ها علاوه بر اینکه کاربرد فوق العاده ای در استفاده در زیر لباس های مجلسی و شلوارک ها دارند.

برای انتخاب و خرید شورت لامبادا بهتر است انواع مدل ها و کاربردهای آن، فواید، انواع جنس لامبادا برای موقعیت مختلف را بشناسید.

تاریخچه و دلایل نامگذاری شورت لامبادا

ریشه نام شورت لامبادا از یک رقص آمریکایی برگرفته شده این رقص در دهه 1970 به وجود آمده و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. این رقص بر پایه ریتم های لاتین و آفریقایی ساخته شد و و با حرکات شاد و انرژی‌بخش همراه بود.

رقص لامبادا به عنوان یکی از رقص‌های معروف و پرطرفدار در جشنواره‌ها، رقابت‌های رقص و حتی در فیلم‌ها و کلیپ‌های موسیقی مورد استفاده قرار می‌گرفت. دنسرها در هنگام اجرای رقصا لباس های مخصوص مثل شورت لامبادا بر تن داشتند.

شورت لامبادا قرمز گیپوری اسپرت

فواید و کاربردهای شورت لامبادا

شورت لامبادا یا بکلس چالش های لباس های مجلسی و تنگ را حل کرده و حتی در فرم دهی باسن نیز کاربرد دارد. برخی کاربردهای آن به شرح زیر است:

  • بهبود روابط زناشویی: شورت لامبادای فانتزی تاثیر شگرفی در روابط جنسی ایفا می کند. نظر کارشناسان و مشاوران خانواده بر این است که علت اصلی اختلافات زوجین عدم رضایت جنسی که بر مشکلات دیگر رقم می زند. خانم ها با خرید شورتهای لامبادای فانتزی می توانند در روابط جنسی و عاطفی خود تنوع ایجاد کنند.
  • فرم دهی به باسن: خانم های جوان تمایل زیادی به برجستگی باسن دارند شورت لامبادا به دلیل بکلس بودن با فرم دهی به باسن به مرور زمان باعث برجستگی باسن می شود و ورزشکاران خانم از مدلهای شورت لامبادا نخی تانگ استفاده می کنند. جنس نخی آن باعث عرق سوزی نمی شود و همچنین قدرت جذب رطوبت بالایی دارد. در هنگام فعالیت های ورزشی اصلا جابجا نمی شود و به دلیل خاصیت کشسانی و الاستیکی مانع حرکات ورزشی نمی شود.
  • افزایش اعتماد به نفس در زنان: زنان همیشه به دنبال تنوع و زیبایی هستند و در کنار آن به خرید لباس های جدید و فانتزی علاقمندند. خرید شرت لامبادا زنانه و انواع لباس زیر به دلیل طرح های جذاب آن، حس شادابی و جلب توجه را با خود به همراه دارد.
  • عدم نمایش رد شورت: استفاده از شرت لامبادا در زیر لباسهای تنگ و مجلسی به دلیل بندهای نازک و پوشش کم جلوه زیبایی به لباس مجلسی می دهد و مانع از نمایان شدن خط شورت می شود.

انواع مدل شورت زنانه لامبادا

شورت های بندی لامبادا مدل های مختلفی دارد اما دو مدل تانگ و استرینگ دسته بندی اصلی آن هستند.

  • شورت لامبادا تانگ (Thong)
  • شورت لامبادا تانگا (Tanga)
  • شورت لامبادا استرینگ یا استرینگ بیکینی (Sting Bikini)
  • شورت لامبادا بیکینی (Bikini)
  • شورت لامبادا جی استرینگ (G-String)
  • شورت لامبادا تی استرینگ (T-String)
  • شورت لامبادا سی  استرینگ (C-String)
  • شورت لامبادا وی استرینگ (V-String)

در شکل زیر انواع مدل شورت لامبادا زنانه با نامگذاری های آن را می توانید مشاهده کنید:

شورت لامبادا مدل تانگ

این شورت ها پوشش کمی در قسمت ران دارند. شورت های تانگ خودش انواع مختلفی دارد: مدل تانگ – مدل تانگا

شورت لامبادا مدل تانگا در قسمت ران پوشش کمتری نسبت به مدل تانگ دارد. معمولا نوع نخی این مدل در بین ورزشکاران محبوب است.

استفاده از این شورت ها با جنس بدون درز در زیر لباسهای مجلسی و تنگ ظاهری شیک داشته و هیچ گونه ردی از آن بر روی لباس مشخص نمی شود.

شورت لامبادا مدل استرینگ

این مدل از شورت لامبادا فانتزی شیک دارای تنوع بالایی است. برای هر مدل از لامبادای استرینگ با توجه به نوع شکل ظاهری و پوشش آن اسمی متفاوت با حروف الفبا انتخاب کرده اند. منظور از کلمه string رشته باریک است.

حرف G مخفف کشاله ران است و در مدل جی استرینگ در پشت شرت پوشش بسیار کمی در قسمت ران مشاهده می شود. در قسمت پشت این مدل ها تنها بندی از مهره و یا گیپور تزیینی برای برای ایجاد ظاهری زیباتر استفاده می شود.

در واقع شورت های لامبدا مدل استرینگ بیشتر از جنس پارچه های تزیینی مثل چرم، ساتن و گیپور و مروارید هستند و فقط اندام خصوصی را می پوشانند. بخاطر خط باریک و نازک این نوع از لباس زیر، به اصطلاح به آن “نخ دندان” نیز گفته می شود.

در اصل شورت های استرینگ به نوعی شورت فانتزی هستند که برای افزایش جذابیت و یا جلوگیری از دیده شدن خط شورت از روی شلوار، دامن، لباس عروس، لگ، لباس خواب زنانه و زیر لباس های چسبان مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد تاریخچه پیدایش این مدل شرت لامبادا گفته می شود که اولین بار در ایالات متحده در سال 1920 جی استرینگ توسط افرادی که لباس های نمایشی می پوشیدند ظاهر شد. دوره ای که به عصر جاز و یا بیست سال خروشان در تاریخ معروف شده است.

در طی دهه 1930 در شیکاگو امریکا، مدلی از شورت G هنگامی که توسط مجریانی مانند “مارگی هارت” پوشیده شد؛ مورد توجه قرار گرفت.

در شهر نیویورک در طول دهه جاز، رقصندگان زن در نمایش تئاترهای پرطرفدار از این لباس می پوشیدند. شورت جی استرینگ در اوایل قرن 21 به یکی از محبوب ترین نوع لباس زیر زنانه تبدیل گردید.

شورتهای استرینگ به چند مدل تقسیم می شوند که تفاوت آنها در پوشش پشت شورت است:

  • استرینگ بیکینی (Sting Bikini)
  • جی استرینگ (G-String)
  • تی استرینگ (T-String)
  • سی استرینگ (C-String)
  • وی استرینگ (V-String)

شورت لامبادا مدل بیکینی

این مدل لباس زیر فانتزی، کاربردی به عنوان لباس شنا دارد. بعضی از بانوان برای گرفتن حمام آفتاب و یا زمان شنا از این نوع شورت هم استفاده می کنند.

از ترکیب مدل بیکینی و برزیلی با پارچه های غواصی شورت های ساحلی و شنا تولید می شود که به ست های بیکینی معروف است و طرفداران زیادی دارد.

انوع جنس شورت لامبادا و کاربرد های آن

الیاف گیاهی و نخی:

شورت لامبادا نخی و اسپرت در بین ورزشکاران محبوب است و البته به دلیل جنس نخی آن و ضدحساسیت، می تواند بصورت روزمره استفاده شود. جنس نخی معمولا در شورت تانگ یا تانگا بیشتر کاربرد دارد.

الیاف مصنوعی:

شورت لامبادا فانتزی شیک با جنس های توری، شیشه ای، حریر و گیپوری برای موارد خاص و جذابیت روابط زناشویی کاربرد دارد. این شورت ها فانتزی و تزئینی هستند و برای استفاده روزانه مناسب نیستند.

تصویر زیر نمونه ای از شورت لامبادا توری فانتزی و شیک است:

شورت لامبادا توری فانتزی و شیک

با طی زمان و گذشت روزهای متوالی، استفاده از شورت به عنوان یک پوشش دائمی به یک امر عادی و واجب تبدیل گردید. در نهایت شرکت ها و برندهای مختلف وارد عرصه و صنعت تولید انواع لباس زیر و شورت زنانه شدند و همین مساله رقابت را میان آن ها تنگاتنگ نمود.

از سویی دیگر رقابت میان تولید کنندگان شورت زنانه لامبادا به نفع مشتریان گردید؛ به این دلیل تولیدکنندگان با تولید مدل ها و طرح های جذاب و متنوع و ارائه آنها با کیفیت و قیمت مناسب، سعی در جذب افراد زیادی داشتند.

در نهایت وارد عصر تجملات می شویم. با ورود به عصر تجملات پیشتازان صنعت مد سبک قدیمی خود را کنار گذاشتند و از شاخ و برگ ها فاصله گرفتند و در طراحی زیبایی رو در اولویت قرار دادند و شورت های بندی و یا لامبادا هم نتیجه این سبک از طراحی است.

شورت لامبادا تانگ دو گره

شورت لامبادا مروارید دار فانتزی

شورت های لامبادا فانتزی انواع مختلفی دارند که مرواریددار فقط یک نوع از آن است. ویژگی مهم در دوخت شورت لامبادا فانتزی، استفاده از المان های تزیینی هست.

که این موارد می تواند پارچه های طرح دار مثل دانتل و گیپور باشد و یا استفاده از ربان، مروارید، سنگ های کوچک تزیینی و نگین.

ویژگی مشترک که در تمام شورت های لامبادا فانتزی وجود دارد؛ قابلیت کشسانی بودن آنهاست. آنها اغلب کشی و فری سایز هستند.

شورت لامبادا زنانه شیک توری

با ورود به دوره جدید و لوکس امروزی، رهبران صنعت مد، سبک های قدیمی را رها کردند و اصل اساسی لباس های زیر را بر روی زیبایی کار گذاشتند و همین مساله، دلیلی بر خرید شورت لامبادا زنانه شیک گردید.

شورت های لامبادا زنانه شیک و فانتزی انواع مختلفی دارند و در متریال های گوناگونی نیز تولید می گردند.

این سبک از شورت ها معمولا بسیار محبوبند و طرفداران زیادی دارند زیرا شیک و فانتزی بودن این شورت ها موجب زیبایی اندام خانم ها می شود و مخصوصا مدل لامبادا فاق باز تحریک پذیری بالایی دارند.

شورت لامبادا توری جذابیت فوق العاده ای داشته و در میان همه بانوان جایگاه خاصی برای خود دارد. تور به کار رفته در دوخت این مدل شرت لامبادا، نرم، لطیف، منعطف و حالت کشسانی خوبی دارد.

همچنین علاوه بر این پارچه نخی استفاده شده در کنار تور نیز قابلیت کشسانی داشته و به از همین رو پوشیدن شورت لامبادا توری راحت بوده و هیچ گونه اذیتی نداشته و می توان در طول روز برای استفاده روزمره نیز آن را بر تن داشت.

این نوع شورت ها نیز حالتی فانتزی دارند. اما تور بکار رفته در شورت لامبادا توری می تواند انواع مختلفی داشته باشد.

در صورتی که تور حالت سفتی داشته و در آن کش بکار نرفته باشد و یا براق یا به اصطلاح لمه باشد این نوع شورت بیشتر جنبه فانتزی دارد و زیاد مناسب استفاده روزمره نمی باشد.

اما در صورتی که تور استفاده شده حالت کشی داشته باشد و یک تور ساده یا طرح دار در کنار پارچه نخی یا گیاهی استفاده شده باشد؛ این مدل از لامبادا توری بسیار راحت خواهد بود. در تصویر زیر یک نمونه از شرت لامبادا بندی توری را مشاهده می کنید:

شورت لامبادا زنانه شیک توری

نکات مهم در انتخاب و خرید شورت لامبادا

کاربرد استفاده از شورت لامبادا توری استفاده در زیر لباس های مجلسی، قرارهای عاشقانه با پارتنر و یا همسرتان است. در صورتی که به جنس پارچه توری حساسیت دارید؛ می توانید مدل نخی با طرح های جذاب را انتخاب کنید.

مدل نخی سبک، نرم و راحت بوده و هیچ گونه حساسیت و خارش بر روی پوست ایجاد نمی کند. در حرید شورت لامبادا زنانه دست شما باز است، تنوع در طرح، مدل و رنگ بسیار است.

در ادامه قصد داریم به برخی از پرتکرارترین سوالات شما در رابطه با استفاده از شورت لامبادا پاسخ دهیم.

مدت زمان استفاده از شورت لامبادا

همانطور که اطلاع دارید برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی، قارچی و همچنین حفظ سلامتی بیشتر بهتر است که از لباس های زیر استفاده کنید که پوشش دهی مناسب داشته باشند تا از جذب و یا نفوذ باکتری جلوگیری کنند.

شورت های لامبادا ماهیتی تزئینی دارند و پوشش دهی کمی دارند.

به همین دلیل برای استفاده های طولانی مدت و یا استفاده های روزمره مناسب نیست.

مضرات و عوارض شورت لامبادا برای سلامتی

همیشه فرض بر این است که شورت لامبادا ساده از نوع thong برای سلامتی اندام میانی بدن مناسب نیستند.

اما با این حال مطالعات موردی که انجام شده هیچ نشانی از باکتری ها و عفونت ادراری در خانم ها وجود ندارد.

ATrusted Source2005 منبع مورد اعتمادی است که بر روی پوست اندام خانم ها تحقیق کرده و اعلام نموده است که هیچ تغییری در پوست خانم ها در ph و… اتفاق نیفتاده است.

رفع بوی بد شورت لامبادا

امروزه با تولید شرت های لامبادا گیاهی و از بهترین جنس پارچه مشکل بد بویی و حساسیت های پوستی آن نیز حل شده است؛ پس می توانید با خیالی آسوده آن را بر تن کنید.

برخی از بانوان نگران این مساله هستند که ممکن است با پوشیدن شورت فانتزی و بندی لامبادا دچار حساسیت و بیماری بشوند و ساختار آن از نظر بهداشت بانوان مناسب نباشد؛ اما باید بگوییم که این نظر آنچنان علمی و درست نبوده و البته که برای لباس زیرهای lambada بی کیفیت می تواند درست باشد.

یک سوال خیلی مهم که بسیار نیز پرسیده می شود تحت عنوان فرق شورت لامبادا با بکلس چیست؟ چه زمانی باید شورت بکلس بپوشیم و چه زمانی لامبادا؟ در ادامه به این سوالات پاسخ داده می شود.

فرق شورت لامبادا با بکلس چیست؟

شورت بکلس یا Backless در واقع همان شورت لامبادا تانگ است که مدل های فانتزی و جذاب زیادی از آن در بازار وجود دارد و روز به روز نیز بر تعداد و تنوع آن ها افزوده می گردد.

این شورت زنانه را می توان یک لباس زیر س ک س ی هم حساب نمود و برای تحریک ج ن س ی استفاده می گردد و عامل مهمی در بهبود روابط زناشویی به شمار می رود.

در جهان نیز مدل شورت لامبادا تانگا یا backless معروف است و در بازار جهانی به یک صنعت پرفروش و پرسود بین المللی تبدیل شده است.

بکلس همان شورت بدون پشت است که مدل های توری، بندی، گیپور و سایر مدل های متنوع آن در بازار وجود دارد.

شورت لامبادا توری شیک

شورت بکلس و یا لامبادا چه زمانی پوشیده می شوند؟

پوشیدن یا نپوشیدن مدل شورت لامبادا زنانه امری کاملا سلیقه ای است و نباید تحت تاثیر تبلیغات و شبکه های اجتماعی بابت استفاده یا عدم استفاده از آن قرار بگیرید.

اما طبق یک آمار رضایت زوجین از روابط زناشویی بعد از خرید و استفاده از لباس زیرهای فانتزی مانند شورت لامبادا فانتزی و شیک چند برابر شده است؛ که از نظر روانشناسی و مشاورین خانواده یک امر و مزیت بسیار مهم است.

شورت لامبادا بیشتر در ساحل کنار دریا برای آفتاب گرفتن به این دلیل پوشش کم، به منظور آفتاب گرفتن پوشیدده می شود.

تمام قسمت های بدن را می توان ضد آفتاب زد و نور خورشید به همه جای بدن می تابد و بسیار برای این کار مناسب است.

مورد دیگر استفاده از آن به عنوان یک ست عالی و جذاب برای برقراری ارتباط با همسر و یا پارتنرتان است و به اوج لذت و هیجان خواهید رسید.

برای افزایش حس اعتماد بنفس و شادی در خود زنان نیز بسیار موثر است.

در زیر لباس های مجلسی می توان پوشید و دیگر نگرانی بابت نمایش رد خط شورت را ندارید.

در هنگام شب به عنوان لباس راحتی و خواب هم می توان آن را بر تن نمود.

طراحی شورت بکلس یا لامبادا

شورت لامبادا به این دلیل به شرت بندی هم معروف است که فقط دوبند برای پوشاندن پهلو ها وجود دارد.

در قسمت جلو نیز پارچه ای مثلثی شکل حالا با انواع و طرح های مختلف تعبیه شده است. در قسمت پشت نیز به مانند اسمش بکلس (بدون پشت) پوشش بسیار ناچیزی دارد و باز است.

این مدل شرت زنانه فقط برای پوشاندن اندام تناسلی و ران های زنان است و باسن را اصلا نمی پوشاند و کاملا آزاد و رها است.

شورت با متریال های مختلف تولید می شود و همانطور که گفتیم روز به روز بر تنوع کارهای آن افزوده می شود.

جنس پارچه ابریشم، گیپور، چرم، لاتکس، پارچه ای و توری. دست شما برای انتخاب مدل باز است.

برای عدم ایجاد حساسیت شورت لامبادا نخی را بخرید که البته مدل ضد حساسیت آن نیز تولید و روانه بازار شده است. 100 درصد الیاف نخی دارد. ضد خارش، حساسیت های پوستی و آکنه است.

ست سوتین شورت لامبادا یا بکلس

سوتین هماهنگ برای شورت لامبادا بهتر است که از سوتین های توری استفاده کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشید. اما این مسئله کاملا سلیقه ای است.

نمایش بیشتر
برخی از دیدگاه های محصولات این دسته بندی

4 نظر

  1. سونیا

    سلام وقتتون بخیر
    من ورزشکارم و لگ ورزشی که خریدم رنگش روشنه و پشتش کش داره بنظرتون چه شورتی باهاش بپوشم که مناسب باشه و دیده نشه؟ ممنون میشم کمکم کنید 🙏

    1402-08-24 14:38 پاسخ

    • نیلاتن

      سلام سونیا جان
      برای زیر لگ های گت دار و سیملس که رنگ روشنی دارن، می تونید از شورت های لامبادا نخی رنگ کرمی و سفید استفاده کنید و اگر به جنس های لیزری حساسیت ندارید شورت لامبادا لیزری رنگ کرمی هم گزینه مناسبی هستند.

      1402-08-24 14:42 پاسخ

  2. h.hasani

    پوشیدن لامبادا ضرر نداره؟

    1402-09-08 15:06 پاسخ

    • نیلاتن

      پوشیدن لامبادا فواید و کاربردهایی دارد که در بالا به آن اشاره شد. شورت های لامبادا در جنس های و مدلهای مختلفی عرضه می شوند بهتراست از مدل های فانتزی به مدت طولانی استفاده نشود و از لامباداهای نخی می توان برای روزمره و ورزش استفاده کرد اما توصیه می شود که روزانه تعویض شوند.

      1402-09-08 15:09 پاسخ