ایتامون رو فالو کن هر هفته حراج داریم 🎁

نیم تنه ورزشی

نمایش 1–24 از 25 نتیجه

نیم تنه ورزشی همانطور که از نامش پیداست از بالای سرشونه تا زیر سینه را می پوشاند. امروزه نیم تنه ورزشی در بین دختران جوان طرفداران زیادی دارد و اکثر خانم ها به استفاده از آن علاقه مند هستند.

نیم تنه ورزشی به دلیل کوتاه بودن و نمایان شدن شکم و پهلو مناسب خانم های ورزشکاری است که می خواهند شاهد تغییرات شکم و پهلو خود باشند.

نیم تنه ورزشی به دلیل مدل و طرحی که دارد به در هنگام ورزش به زنان آزادی و فضای لازم برای فعالیت را می دهد و احساس گرمای زیادی را ندارند و کمتر عرق می کنند.

انواع نیم تنه ورزشی

نیم تنه زنانه مدل های مختلفی دارد:

  • نیم تنه ورزشی کاپ دار
  • نیم تنه ورزشی بدون کاپ

نیم تنها های کاپ دار معمولا بهترین گزینه برای فرم دهی به سینه ها هستند و شکل و فرم سینه هارا زیباتر به نظر می رسانند.

نیم تنه های کاپ دار به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند. نیم تنه های کاپ متحرک قابلیت جابه جایی و تعویض و در آوردن دارند. نیم تنه های کاپ ثابت کاملا ثابت هستند و نمی توان آن را تعویض کرد. انتخاب نوع نیم تنه ورزشی به سلیقه و نوع سینه هر فرد بستگی دارد.

معمولا نیم تنه ها یکسره هستند و از قسمت سر پوشیده می شوند،اما نیم تنه هایی هم هستند که با قزن ،زیپ و یا دکمه بسته می شوند  و پوشیدن و درآوردن آن ها معمولا راحت تر است.

برای انتخاب مدل نیم تنه به این نکته توجه داشته باشید که کاپ نیم تنه باید کامل پر باشد،اگر هر قسمتی از کاپ خالی و یا به شدت فشرده بود این به این معنا است که مدل مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده اید؛پس به دنبال مدل دیگری بروید.

نوع دیگری از نیم تنه نیز وجود دارد که مناسب تناسب اندام و زیبایی می باشد وسینه ها را مقابل قفسه سینه کنار هم قرار می دهد،که معمولا جنس این نوع نیم تنه ها بسیار مستحکم است تا بتوانند سینه ها را محکم کنار هم نگه دارند.

چند مدل نیم تنه مختلف وجود داردکه با توجه به نوع ورزش انتخاب می شود و هر کدام نیم تنه مخصوص به خود را دارند. برای ورزش های پر برخورد از نیم تنه هایی با جنس بهتر و تراکم بیشتر و برای ورزش های کم برخورد نیم تنه با تراکم کمتر وجود دارد.

انتخاب جنس نیم تنه

چه جنس نیم تنه ای را انتخاب کنیم؟ بهترین جنس نیم تنه باید کیفیت و دوام بالایی داشته باشد. باعث جذب تعریق بدن شود تا از حساسیت های پوستی جلوگیری کند.

انتخاب سایز نیم تنه

نیم تنه ها سایز های مختلفی دارند:

نیم تنه ورزشی سایز بزرگ معمولا تنوع کمتری نسبت به نیم تنه سایز کوچک دارد. انتخاب سایز نیم تنه اهمیت بالایی دارد. نیم تنه ای که هنگام تحرک از روی شانه ها بلغزد یا به حدی تنگ باشد که رد آن روی شانه ها بماند نیم تنه سایز مناسب شما نیست؛چرا که کوچک یا بزرگ بودن آن بسیار آزار دهنده خواهد بود.

اگر سایز نیم تنه مناسب نباشد یا به اصطلاح قالب تن شما نباشد ممکن است بافت سینه را تخریب کند و به آن آسیب برساند. بهتر است هنگام خرید،نیم تنه ای را انتخاب کنید که بند قابل تنظیم داشته باشد تا درصورت گشاد یا تنگ بودن به راحتی قابل تغییر باشد.

انتخاب رنگ و طرح نیم تنه

در حال حاضر نیم تنه های ورزشی زنانه تنوع بسیار زیادی را دارند و شما می توانید بر اساس سلیقه تان هر طرح، مدل و رنگی را بخرید. ممکن است همین تنوع باعث شود در هنگام خرید آن با کمی مشکل روبروشوید و ندانید کدام یک برای تان بهترین است.

اما هیچ گاه این نکته را از خاطر نبرید که ورزش کردن به صورت ذاتی نیاز به انگیزه دارد و باید موارد زیادی وجود داشته باشد که به شما شوق و انگیزه لازم برای ادامه دادن در ورزش را بدهد.

از این رو توصیه نیلاتن است که در هنگام انتخاب و سفارش نیم تنه حتما به دنبال طرح و ها و رنگ هایی باشید که به شما ذوق و علاقه زیادی می دهد و هنگام ورزش از پوشیدن آن ها لذت ببرید.

انعطاف بندهای نیم تنه

همواره به خاطر داشته باشید که بهترین لباس برای ورزشکاران آن مدلی است که شخص در آن احساس راحتی دارد و حس راحتی برای هر ورزشکاری حرف اول را می زند!

بدین منظور باید به سراغ مدل های بروید که بند لباس شان از انعطاف خوبی برخوردار می باشند. زمانی که بند نیم تنه راحت و روان باشد؛ شما می توانید به سادگی سایز تان را بنا به دلخواه تغییر دهید و اصلا احساس تنگی و شل بودن سینه ها را نداشته باشید.

انواع بند در نیم تنه های ورزشی

این تقسیم بندی بر اساس کاربرد هر نیم تنه متفاوت است و انواع گوناگونی از بندها وجود دارند. در مدل های کلاسیک، در قسمت بدن به منظور نگه داشتن فرم بدن و حالت دهی بهتر، تسمه دارند.

برخی دیگر از بندهای کشی و ثابت برخوردار می باشند که نمی توان تغییر سایز داد و مدل های دیگری نیز وجود دارند که بندشان قابل تغییر سایز را دارند.

نکات بالا مواردی بود که به شما برای خرید یک نیم تنه ایده آل کمک می کند.

نیم تنه مناسب با ورزش تان را انتخاب کنید

قبل از خرید نیم تنه زنانه، نوع فعالیت ورزشی تان باید مشخص باشد و براساس آن اقدام به خرید داشته باشید. نیم تنه های ورزشی زنانه در کل مناسب برای سه سطح فعالیت هستند:

  • ورزش های حرفه ای و سنگین
  • تمرینات متوسط
  • ورزش های سبک و مبتدی

در فعالیت های حرفه ای، بدن بیشتر تحرک دارد و سینه ها بیشتر دچار ضربه و تکان می شوند پس نیاز به مراقبت و محافظت بیشتری دارند. نیم تنه انتخابی باید سفت و محکم باشد و سینه ها به خوبی نگه دارد. از جمله ورزش های پرتحرک می توان به ایروبیک، کوهنوردی، دومیدانی اشاره نمود.

در ورزش های سبکی مثل پیاده روی و حرکات یوگا، نیازی به پوشیدن نیم تنه زنانه نیلاتن سفت و محکم نیست البته خانم های دارای سینه های بزرگ بهترین پیشنهاد پوشیدن همان نیم تنه سفت است که در هنگام ورزش و تکان، سینه ها زیاد بالا و پایین نشوند و شخص را اذیت نکنند.

بهترین انتخاب نیم تنه ای است که با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید و در حین ورزش کردن حواستان به حرکات و پرش های سینه نرود. طراحی آن به گونه ای باشد که آنقدر سفت که نتوانید نفس بکشید و تکان بخورید و نه آنقدر شل که سینه ها از لباس بیرون بزند.

فراموش نکنید لباس و نیم تنه ورزشی تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه و روحیه در ورزش کردن دارد. با پوشیدن لباس ورزشی و نیم تنه زنانه نیلاتن ذوق و شوق ورزش کردن بیشتر می گردد.

علاوه بر شکل ظاهری سوتین و نیم تنه در نوع پارچه به کار رفته نیز با یکدیگر تفاوت دارند و حتی بسته به نوع ورزش انتخابی، نوع نیم تنه ورزشی نیز تغییر می کند.

در حال با افزایش آگاهی مردم و به خصوص بانوان جایگاه نیم تنه ورزشی و لباس فینگردار در میان مردم به تثبیت رسیده است و خانم ها برای تهیه نیم تنه زنانه تمایل نشان می دهند و برای مراقبت از خود پایبند اصول هستند.

نمایش بیشتر