ایتامون رو فالو کن هر هفته حراج داریم 🎁

ست زنانه ورزشی

در حال نمایش 6 نتیجه

ست ورزشی زنانه از جمله لباس هایی است که هنگام خرید کمی دچار مشکل می شویم. اینکه چه مدل ،رنگ و سایزی انتخاب کنیم شاید کم اهمیت به نظر برسد،اما حداقل یک بار برای همه ما پیش آمده که با پوشیدن یک ست ورزشی احساس چاقی و یا لاغری زیاد داشته باشیم و با نگاه کردن در آینه حس کنیم خودمان نیستیم و یا لباسی بخریم که با همان بار اول پوشیدن از خرید خود احساس پشیمانی کنیم.

راز یک ست ورزشی خوب این است که از کیفیت بالایی برخوردار باشد،درعین حال راحت و تنخوری زیبا داشته باشد.

هنگام خرید ست ورزشی زنانه سایز آن هم بسیار اهمیت دارد. متناسب ترین سایز برای هر فرد سایزی است که لباس نه تنگ و آزار دهنده و نه گشاد و شلخته باشد.

[break]

انتخاب مدل ست ورزشی

انتخاب مدل ست ورزشی به استایل و همچنین سلیقه هر فرد بستگی دارد؛پس حواستان به نوع انتخابتان باشد.

اگر اندام متناسب و ظریفی دارید دست شما در انتخاب ست ورزشی باز است و تنوع برای شما بسیار است فقط کافیست هر مدلی که احساس راحتی دارید را انتخاب کنید،اما اگر درشت اندام هستید،بهتر است از ست هایی استفاده کنید که پوشش بیشتری دارند تا شکم و پهلو و یا بالاتنه شما را جمع تر نشان دهند.

هر لباس زیبایی نه تنها استایل شما را زیبا نمی کند بلکه باعث تضعیف اعتماد به نفس شما می شود؛پس بیشتر از زیبا بودن متناسب بودن اهمیت دارد. هر ورزشی لباس مخصوص به خود را دارد پس توجه داشته باشید که ست ورزشی متناسب با ورزش خود را انتخاب کنید.

اگر برای ورزش در طبیعت به دنبال ست ورزشی هستید انتخاب من به شما مانتو و شلوار ورزشی و یا سویشرت و شلوار ورزشی است،ولی بهترین ست ورزشی برای باشگاه تاپ و شلوار می باشد؛چون نسبتا راحت است واز تعریق بیش از حد بدن جلوگیری می کند.

انواع ست ورزشی

ست های ورزشی زنانه انواع مختلفی دارند:

  • ست تاپ و شلوار ورزشی
  • ست مانتو و شلوار ورزشی
  • ست نیم تنه و شلوار ورزشی
  • ست سویشرت و شلوار ورزشی
  • ست تیشرت و شلوار ورزشی
  • ست تیشرت و شلوارک ورزشی
  • ست نیم تنه و شلوارک ورزشی
  • ست نیم تنه و شورتک ورزشی

برای استفاده هر مدل از ست های ورزشی بهتر است از سوتین ورزشی استفاده کنیم. سوتین ورزشی باید بسیار راحت و نخی باشد و هنگام ورزش کردن باعث تعریق زیاد بدن نشود.

جنس ست ورزشی زنانه

جنس ست ورزشی زنانه هم مانند سایر موارد اهمیت زیادی دارد؛چون لباس به سلامت بدن هم کمک می کند پس ست ورزشی ای انتخاب کنید که جنس آن از الیاف طبیعی و نخی باشد و باعث تعریق بیش از حد بدن نشود.

جنس بعضی از لباس ها به گونه ای است که باعث ایجاد حساسیت پوستی در برخی افراد می شود.

انتخاب رنگ ست ورزشی

بسیاری از خانم هایی که اضافه وزن دارند هنگام خرید لباس ورزشی زنانه به سراغ رنگ های تیره می روند تا لاغر تر به نظر برسند،اما بهتر است بدانید رنگ های روشن باعث ایجاد انرژی مثبت هنگام ورزش می شود.

زمانی که انرژی مثبت در شما افزایش یابد ذوق و شوق برای ورزش کردن هم در وجود شما شکل می گیرد.

نمایش بیشتر