تعبیر خواب شورت زنانه چیست؟

تعبیر خواب شورت زنانه

تعبیر خواب شورت زنانه مانند خواب های دیگر باید به سراغ معبرین اسلامی و دوران باستان برویم. در مورد پوشش و لباس در دوره های زمانی مختلف و همچنین نسبت به کشورهای اسلامی و غربی تعابیر متفاوت است چرا که در هر دوره زمانی و مکانی فرهنگ ها و نمادها متفاوت بوده است. اما با این حال باز هم کلیت داستان یکی است.

نظر کرال گوستاو یونگ درباره تعبیر خواب شورت زنانه (لباس زیر)

اینکه شما خواب ببینید تنها شورت و یا هر گونه لباس زیری بر تن دارید نشان دهنده موقعیتی است که احترام شما را سلب می کند. اگر شما از اینکه تنها با شرت و لباس زیر دیده می شوید خجالت زده هستید به این معنی است که از بیان احساسات و عقاید خود از تردید دارید و آنها را پنهان می کنید.

اگر نه شما راحت هستید یعنی اینکه آمادگی نمایش عقاید و احساسات خود را دارید.

تعبیر دیگر خواب دیدن شورت زنانه این است که اگر ببینید هیچ گونه پوشش و لباس زیری به بدن ندارید، یعنی شما از اینکه رازتان آشکار شود ترس دارید.

اگر کسی دیگر را در خواب ببینید که تنها لباس زیر و شرت بر تن دارد، تعبیر شرایطی شرم آور است، معنی دیگر آن این است که شما شخصیت و خود واقعی آن فرد خواهید دید.

اگر دیدید که لباس زیرتان پاره، کثیف و کهنه است، یعنی اینکه شما احساس خوبی نسبت به خود ندارید و با خودتان راحت نیستید و احساس بی لیاقتی دارید. یا اینکه در مورد روابط جنسی که دارید رضایت ندارید و از خود بسیار نقد می کنید.

تعبیر خواب خرید شورت زنانه جدید

تعبیر این خواب خوب است و معنی وفاداری را می دهد. حال ممکن است که انواع شورت براساس فرم باسن متفاوت باشد؛ اما همه مدل ها یک تعبیر خواب ثابت دارند و مدل و فرم شورت تغییری در تعبیر خواب ندارد.

رنگ شورت و نحوه هدیه دادن ممکن است که تعبیر خواب را تغییر دهد که در ادامه بیان می کنیم.

تعبیر خواب دیدن لباس زیر به رنگ قرمز

رگ قرمز نشان دهنده روابط عاشقانه مبهم و گیج کننده است. سعی کنید رابطه خود را با دیگران مقایسه نکرده و قدر آن را بدانید.

تعبیر خواب دیدن هدیه دادن شورت به کسی

اگر خواب دیدید که لباس زیرتان را به فردی با جنس مخالف هدیه دادید، یعنی اینکه نگران حرف و قضاوت مردم هستید.

تعبیر خواب خرید هرگونه لباس زیر نو

اگر آن لباس زیر مردانه بود یعنی که به دنبال ثروت و مال می باشید.

اگر خواب لباس زیر زنانه دیدید، تعبیر آن نگرانی بابت شهرت است. معبران شرقی باور دارند که خواب دیدن خرید لباس زیر زنانه نو به این معنی است که شما وارد روابط عاشقانه گذشته می شوید و عشق تان سرانجام می گیرد.