راهنمای خرید تیشرت و زیرپوش مردانه

راهنمای خرید تیشرت و زیرپوش مردانه

راهنمای خرید تیشرت و زیرپوش مردانه، همانطور که می دانید این دو با یکدیگر فرق دارند و در هنگام خرید باید به نکات خاصی دقت داشت. برخی از آقایان گاها پیراهن های زیر، را به عنوان تی شرت می پوشند و یا برعکس. یک آقای جنتلمن و شیک باید حتما یک کمد و یا یک کشو زیرپوش، تی شرت و پیراهن داشته باشد. برای هر کدام (تی شرت و زیرپوش) یکسری اصول و قواعدی وجود دارد. در ادامه به بیان تفاوت هر یک و اینکه در هنگام خریدشان باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؛ می پردازیم. این بار پست نیلاتن مربوط به پوشش مردان می باشد؛ که البته برای خانم های عزیز نیز مفید است.

راهنمای خرید زیرپوش مردانه

بیاید از زیر پیراهنی شروع کنیم. همانطور که از اسمش مشخص است، زیر پیراهن یا زیرپوش، برای پوشیدن در زیر لباس های اصلی و رسمی استفاده می گردد. هدف اصلی این است در فصل تابستان، با جذب عرق و رطوبت بدن، مانع پس دادن رد عرق بر روی لباس رو و همچنین بو گرفتن آن بدن بشود. در فصل سرما نیز با حفظ گرمای بدن، از سرد شدن بدن جلوگیری می کند.

برای ست کردن آن با کت شلوار، نباید خیلی جنس آن ضخیم باشد. همچنین یقه ای که انتخاب می کنید، از زیر پیراهن نباید پیدا باشد. یقه گرد یا یقه هفتی. به عنوان مثال: شما می خواهید یک پیراهن دکمه دار بپوشید. پس زیرپوش مناسب تان، یقه دار است و اگر در فصل زمستان هستید و یا کلا می خواهید بدنتان گرمای بیشتری داشته باشید، آستین بلند را انتخاب کنید. جنس یک زیرپوش مردانه مناسب، تمام پنبه است؛ تا جذب رطوبت و عرق آن خیلی خوب باشد.

یک پسر، چند تا زیر پیراهن باید داشته باشد؟

جواب دادن به این سوال، کاملا بستگی به سبک زندگی شما دارد. اگر جزء افرادی می باشید که استایل هر روزتان کت و شلوار و بستن کراوات است. پس باید حداقل به اندازه دو هفته، زیرپوش داشته باشید. این امر خیال شما را در هنگام مسافرت و یا حتی در زمان های که پرمشغله و شلوغ هستید و فرصت شستن روزانه و یا هفتگی را ندارید؛ خیلی راحت می کند.

سبک های معمول زیر پیراهن مردانه

در این مورد نیز باز سبک خاص و ثابتی وجود ندارد. استایل ها نیز به اولویت و کاربرد بستگی دارد. برخی از مردان از زیرپوش (عرق گیر) آستین دار یا آستین کوتاه متنفرند و بنابراین مدل بدون آستین یا همان به اصطلاح رکابی را تهیه می کنند. برخی نیز به یقه گرد تمایل دارند و این مدل را می خرند.

نکات مهم و پایانی خرید و استفاده از زیرپوش مردانه

  • رنگ اصلی و مناسب هر مدل یا سبک، سفید است.
  • اگر در ناحیه زیر بغل، رنگ پارچه به زردی رفت باید حتما آن دور انداخته و با نو آن تعویض کنید.
  • آنها را با اندازه خیلی بزرگ خریداری نکنید. در غیر این صورت با مشکل فر خوردن و جمع شدن از زیر پیراهن اصلی مواجه می شوید؛ که کلا تیپ و ظاهرتان را بد نمایش می دهد.

راهنمای خرید تی شرت مردانه

پیراهن و یا تیشرت بیشتر تابع مد و ترند سال هستند. اندازه و برش آن باید حتما متناسب با هیکل تان باشد. طبق یک نظرسنجی و بررسی نظرات طراحان مد جهانی (جیسون اسکارلاتی و گرگوری سوول)، این نظر را داشتند که اکثریت مردان تمایل به خرید و پوشیدن تیشرت های سایز بزرگ را دارند. شاید به این دلیل که در گذشته پارچه به اصطلاح آب می رفته و کوچک می شده و از همان قدیم این سبک و مد باقی مانده است.

تی شرت با بافت ضخیم، میفیت پایینی دارد. هر چه تیشرت نازک، نرم و لطیف باشد از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. قیمت نیز در کیفیت بی تاثیر نیست.

یک پسر، چند تا تیشرت باید داشته باشد؟

در مورد تعداد آن باز هم مانند زیرپوش بستگی به اولویت و سبک زندگی تان دارد. با این حال سعی کنید اگر تعداد کمی هم دارید، رنگ و کیفیت خوبی داشته باشد. رنگ هایی را انتخاب کنید که سبک و مد و خاص باشند که بتوانید با هر استایلی آن را بپوشید. مثلا رنگ مشکی همیشه و در همه زمان ها مد است و تکراری نمی شود. حتی به اکثر افراد می آید. با پوشیدن لباس رنگ مشکی، لاغرتر به نظر می رسید.

نکات مهم و پایانی خرید و استفاده از زیرپوش مردانه

ظاهر و سبک جدید انواع تی شرت ها به این صورت است که آستین کوتاه تا روی آرنج هستند. طول و بزرگی شان تا تقریبا زیر کمربند می باشد. در مورد آستین مدل دیگری نیز هست که آستین آن خیلی کوتاه است. معمولا در هنگام خرید این آستین مشخص نمی شود. برای اینکه متوجه بشوید، تی شرت را صاف روی میز قرار بدهید و اگر لبه های آستین (حلقه آستین) به سمت پایین است و نمی توان آنها را کاملا صاف انداخت؛ پس آن تی شرت نوع دیگری از آستین کوتاه است.