بادی زنانه مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

بادی زنانه

بادی زنانه چیست؟ تاریخچه مفصلی دارد و پوشش مخصوص رویدادهای خاص بود. در حال حاضر زنان با پوشیدن آنها در زیر لباس های اصلی خود، می خواهند تناسب و زیبایی اندام خود را بیشتر کنند. اگر می خواهید که یک لباس فرم (بادی) را به کمد لباس هایتان اضافه کنید؛ باید بهترین مدل مناسب با فرم و استایل بدنتان را انتخاب کنید. با نیلاتن همراه باشید تا به معرفی ویژگی های بادی های زنانه بپردازیم.

بادی زنانه چیست؟

هدف اصلی استفاده از این فرم دهنده های بدن، ایجاد یک سطح پایه صاف از برجستگی های بدن می باشد؛ تا لباس مجلسی یا لباس بیرونی شما نمای خوب و چشم نوازی را داشته باشد. بادی زنانه مجلسی تمامی خطوط بدن و حتی درزهای انواع لباس زیر (سوتین، شورت زنانه) که پوشیده اید را صاف و پنهان می کند. همانطور که گفتیم بر خوش اندامی شما می افزاید و درنهایت منجر به افزایش اعتماد به نفس می گردد.

پوشیدن یک نوع فانتزی باعث افزایش میل جنسی نیز می شود.

همه ما از قسمت هایی از بدن مان راضی نیستیم و می خواهیم که آن ها را به شکل دلخواه مان تغییر بدهیم. لباسهای یک شکل، را می توان یک راه حل فوری برای این مساله دانست. در صورتی که می خواهید شکم و کمر خود را کوچک و باریک کنید؛ و یا حتی می خواهید فرم باسن تان را بهتر کنید؛ پیشنهاد ما استفاده از یک فرم دهنده بدن و یا یک بادی زنانه سرتاسری می باشد.

برخی از طراحی ها، دارای یک سوتین و شورت داخلی هستند؛ که با وجود آنها دیگر نیازی نیست تا لباس اضافه ای بپوشید.

در خصوص جنس پارچه لباس های بادی، باید بگوییم که بیشتر آنها از پارچه های انعطاف پذیری مانند اسپندکس و نایلون تولید شده اند. این نوع از پارچه ها به دلیل استحکام و قابلیت کششی و جذب بودن که دارند بسیار محبوب می باشند. به همین دلیل تقریبا مناسب برای هر سایزی هستند.

انواع مختلف بادی از نظر فرم دهی به بدن تان

1- بادی زنانه ساده

این مدل، بسیار سبک و راحت می باشد و زیاد تنگ و جذب نمی باشد. اگر تنها می خواهید که خطوط و درزهای شورت لامبادا و سوتین را بپوشاند؛ بهترین گزینه می باشد. کاربرد اصلی آن برای استفاده روزمره می باشد. خیلی جذب نیست و به شما فشار وارد نمی کند. اگر خودتان تناسب اندام خوبی دارید و می توان گفت تقریبا لاغر اندام هستید، استفاده از این بلوز بادی زنانه پیشنهاد می گردد.

2- بادی زنانه متوسط

این سبک، برای افرادی مناسب است که کمی برجستگی های سینه و باسن دارند و می خواهند آن ها را بپوشانند. سطح پوشش و کشسانی خوبی دارد؛ اما با این حال می توان در تمام طول روز آن را پوشید. یعنی فشار زیادی را به شما وارد نمی کند. اکثرا خود نیز بدون جای درز و یا برش های لیزری می باشند.

3- بادی زنانه ضخیم

در صورتی که به یک مراسم خاص و ویژه ای دعوت شده اید و می خواهید از شیک پوشی و خوش اندامی خود مطمئن باشید؛ این مدل فرم دهنده را حتما از زیر لباس های مجلسی تان بپوشید. با داشتن قابلیت کشش و تنگی و جذب بودن زیاد، یک نمای کاملا صاف و یکدست از استایل تان را به نمایش می گذارد. علاوه بر مدل سرتاسری آن، انواع مختلفی وجود دارد که تنها یک بخش خاص از بدن را می پوشاند؛ مانند دور کمر، شکم، نیم تنه و سایر موارد.

مهمترین سوالی که حتما تا الان برای شما پیش آمده است؛ این است که؛ از کجا بادی مناسب استایل و فرم بدنم را پیدا کنم؟ در ادامه به این سوال جواب می دهیم.

کدام لباس بادی برای من مناسب می باشد؟

به صورت خلاصه، بهترین و محبوب ترین گزینه ها را بیان می کنیم.

1- مدل پیراهنی (فرم دهی بالا تنه)

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، با پوشیدن این مدل، پوشش حداکثری در ناحیه سینه، کمر و شکم تان دارید. در واقع بالا تنه را در بر می گیرد. روشی ایده آل برای پوشاندن و صاف کردن برجستگی های بدن مخصوصا در قسمت کمر می باشد.

بعضی از آنها یک سوتین داخلی نیز دارد اما مدل هایی هم هستند که می توان از روی سوتین پوشید. طرح های مختلفی از مدل یقه نیز در بازار یافت می شود.

بادی زنانه,بادی زنانه چیست,بادی زنانه سرتاسری,

2- مدل بادی (فرم دهی پایین تنه)

استایل این مدل مانند یک لباس شنا یک تکه می باشد. اگر می خواهید شکم، کمر و باسن خودتان را فرم بدهید این بادی را پیشنهاد می کنیم. اکثر آن ها دارای یک سوتین داخلی می باشند که در این صورت هم سینه ها و هم پایین تنه را پوشش می دهند.

ست پیشنهادی، پوشیدن با انواع لباس های مجلسی و بلوزهای تنگ و چسبان می باشد.

اما اگر پوشش و جذب بیشتری در قسمت لگن و ران را می خواهید؛ باید سبک لاغر کننده پا را انتخاب کنید. در گزینه بعدی آن را شرح می دهیم.

بادی زنانه فانتزی,بادی زنانه مجلسی,بادی زنانه نخی,

3- مدل جوراب شلواری

در صورتی که نیاز شما لاغر نشان دادن لگن و ران است باید این مدل را انتخاب کنید. حواستان باشد که بخشی نیز بر روی کمر می افتد؛ پس در قسمت دور کمر مراقب باشید که برآمدگی ناشی از دوخت نباشد. اما اگر کمرتان نیاز به فرم دهنده ندارد؛ می توانید به دنبال جوراب شلواری باشید که لبه های آن برش لیزری باشد.

مورد دیگر که باید در هنگام انتخاب این مدل بادی مدنظر قرار بدهید؛ توجه به سجاف است. نوعی را انتخاب کنید که از جنس سیلیکونی باشد تا مانع از هر گونه فر خوردن و جمع شدن بشود.

بلوز بادی زنانه,تاپ بادی زنانه,بادی زنانه,

4- مدل کمربندی

اگر شما هم جز افرادی هستید که تنها در ناحیه شکم مساله دارید؛ پس می توانید این استایل کمربندی را امتحان کنید. هدف آن تنها فرم دهی به شکم می باشد.

سبک هایی از این مدل بادی وجود دارد که قابلیت کشش خیلی بالایی دارند و از بیرون نمایی مانند ساعت شنی به فرم اندام تان می بخشند. برای بسته شدن اکثرا دارای قلاب می باشند؛ اما برخی از آنها نیز به صورت کشی هستند. در تصویر کاملا طراحی آن مشخص است.

بادی زنانه چیست,بادی زنانه سرتاسری,بادی زنانه فانتزی,

5- مدل شلوارکی

درنهایت اگر هدف تان فرم دهی قسمت شکم، باسن و لگن است (مانند یک شورت زنانه معمولی) این مدل را حتما امتحان کنید. با قابلیت کشسانی و فرم دهی بالایی که دارد؛ استایل شما را به بهترین شکل ممکن تبدیل می کند. سبک هایی را می توانید در بازار ببینید که یک بالشتک اضافه در قسمت پشت (نشیمنگاه) دارند؛ که مانند یک ورزشکار حرفه ای بنظر می رسید.

سخن آخر

لباس های زیر بادی تاثیر زیادی بر روی احساس خوب شما و همچنین افزایش اعتماد به نفس تان دارند. پس اصلا از داشتن یک یا چند بادی مناسب برای خودتان خجالت نکشید و با حسی خوب و عالی آنها را تهیه کنید و حتما در مراسم های خاص و یا حتی استفاده روزمره بپوشید.