آیا می دانستید که سوتین و کفش شبیه هم هستند؟

شباهت بین سوتین و کفش

شباهت بین سوتین و کفش چیست؟ بله درست شنیده اید سوتین و کفش شباهت های زیادی دارند. بعد از سالها تجربه در زمینه طراحی مد و لباس و فروش انواع لباس زیر به این نتیجه رسیده ام که این دو از جهات مختلف با هم تشابه دارند. در ادامه می خواهیم این موارد را با هم بررسی کنیم. مطمئن هستم که برای شما هم خیلی جالب خواهد بود که این موارد را بدانید و بی صبرانه منتظر هستید که این مطلب را بخوانید.

شباهت های بین سوتین و کفش

اولین مورد راحتی است؛ از آنجایی که این دو را هر روز می پوشیم و استفاده می کنیم؛ پس باید در آنها احساس راحتی داشته باشیم. اگر هنگامی آنها را بر تن دارید حس راحتی و سبکی نداشته باشید و در پاهای خود و یا سینه هایتان احساس فشار، سنگینی و یا درد داشته باشید؛ اصلا نمی توانید تا آخر روز کفش و یا سینه بندتان را بر تن داشته باشید. هر لحظه دنبال فرصتی می گردید که از تن خود در بیاورید و به قول معروف یک نفسی تازه کنید. این مساله باعث کاهش انرژی، روحیه و اعتمادبنفس شما می شود.

شما حتی اگر این دو وسیله مهم را از معروف ترین برندها هم بخرید ولی در هنگام بر تن داشتن شان حس راحتی نداشته باشید؛ اصلا ارزشی برایتان ندارد. مطمئنا دنبال این هستید که تعویض شان بکنید.

راهکار خرید مورد مناسب

در مورد کفش لیستی از برند ها و سبک ها را تهیه کردید و می دانید که این مدل کفش ها با پای شما سازگار هستند و اصلا اذیت نمی شوید. به عنوان مثال برخی از خانم ها فقط کفش های اسپرت می پوشند و اصلا با کفش های پاشنه بلند راحت نیستند و در راه رفتن مشکل دارند.

این قضیه در مورد لباس زیر نیز صدق می کند. شما باید بعد از اینکه بر اساس حالا موارد مختلف مانند طرح، هزینه و یا نوع پارچه یک لیست از برندهای دلخواه تان را ایجاد کردید. باید در مورد سبک و مدل نیز بدانید که کدام مدل با فرم بدنی شما سازگارتر است. به عنوان مثال: لباس زیرهای ورزشی یا اسپورت، مدل دکلته، سوتین اسفنجی و سایر موارد.

در انتخاب و خرید هر کدام از آنها باید دقت خاصی را داشته باشید. به این خاطر که باید کل روز را بر تن داشته باشید و برخی از افراد هم هستند که سالانه اقدام به تعویض کفش یا سوتین خود می کنند.

یک پیراهن و یا یک تی شرت و یا حتی شلوار را می توان در همان فروشگاه یا مغازه با پرو کردن یک باره متوجه شد که اندازه تان هست یا نه؟ اما در مورد سوتین و کفش این مساله صدق نمی کند. باید حداقل یک روز کامل آنها را بپوشید و استفاده کنید تا متوجه بشوید که مناسب و اندازه شما هستند یا نه؟

به این دلیل هست که به ندرت می توانیم در کمد لباس و جا کفشی، مواردی را پیدا کنیم که اصلا استفاده نشده است. چون موقع خرید واقعا حواسمان را جمع می کنیم که همان جنس و مدل را بخریم که واقعا می خواهیم و مناسب ماست. اما باز هم همان اندازه خودمان را خریداری نمی کنیم!

برای اندازه گیری، سوتین را از طریق کاپ ها و بند از زیر کمر اندازه می گیرند. در مورد کفش هم با بررسی اینکه آیا انگشت کوچک پا را می زند یا نه؟

قیمت هم در انتخاب تاثیر دارد. بله همه این مساله را می دانند که هر چه قیمت یک کالا بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بهتر خواهد بود. این یک مورد ثابت شده است. بهترین محصول با کیفیت بیشتر، هزینه زیادتری را دارد.

در کفش و لباس زیر زنانه این مساله به شدت درست می باشد. شما واقعا همان جنس و کالایی را دریافت می کنید که برای آن هزینه کرده اید. نوع و جنس کالا، کیفیت پارچه و چرم دست دوز بودن یا ماشینی، همگی در قیمت و ماندگاری تاثیر دارند.