راهنمای خرید ست لباس زیر زنانه

ست لباس زیر زنانه

ست لباس زیر زنانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به این دلیل که در صورت خرید یک جنس اشتباه، باعث ایجاد انواع حساسیت، خارش و التهاب در بدن می شود. با رعایت 5 نکته مهم می توانید از خرید خود مطمئن باشید.

نکات خرید ست لباس زیر زنانه

همانطور که می دانید، لباس زیر به دلیل تماس مستقیم با بدن دارای تعریق و رطوبت زیادی می باشد. همین باعث می شود که محل مناسب به جهت رشد و نمو انواع باکتری شود.

1- جنس لباس زیر

شما قبل از اینکه بخواهید یک ست لباس زیر زنانه شیک را تهیه کنید؛ باید حتما جنس آن را مورد بررسی قرار بدهید. جنس مناسب برای تمامی فصول 100 % نخی می باشد. یک لباس زیر نخی از تعریق زیاد جلوگیری می کند. این مساله را همیشه مدنظر داشته باشید. خارج از اینکه جنس لباس زیر شما چه باشد. به شما توصیه می کنیم که حتما هر روز لباس زیر خود را تعویض نمایید.

خرید لباس زیر گیاهی نیاز به دقت بیشتری دارد، چون ممکن است در الیاف از مواد مصنوعی استفاده شود و نا خالصی داشته باشند. در نیلاتن انواع لباس زیر زنانه با کیفیت بالا و با الیاف 100% طبیعی و بدون حساسیت را می توانید به دلخواه خودتان سفارش بدهید.

خرید ست لباس زیر زنانه,زیباترین ست لباس زیر زنانه,ست لباس زیر زنانه,

2- سایز لباس زیر

در هنگام خرید ست لباس زیر زنانه باید سایز مناسب را حتما مدنظر داشته باشید. به این دلیل انتخاب سایز مناسب اهمیت دارد که به دلیل رعایت نکات و اصول بهداشتی، امکان تعویض آن وجود ندارد. بدین منظور شما باید اندازه کمر و باسن خود را با متر اندازه گیری نمایید.

جدول زیر اطلاعات کامل تری را در اختیار شما می گذارد.

سایزدور کمر (اینچ)دور باسن(اینچ)
XS25 تا 2634 تا 35
S26 تا 2735 تا 36
M27 تا 2936 تا 37
L30 تا 3238 تا 41
XL33 تا 3442 تا 43
XXL35 تا 3644 تا 46

3- انتخاب مدل مناسب

انتخاب مدل ست شورت زنانه مناسب و استاندارد از ایجاد بسیاری مشکلات جسمی در خانم ها جلوگیری می کند. این مطلب توصیه می گردد که از سوتین های تنگ و چسبان زیاد استفاده نکنید زیرا که با وارد نمودن فشار زیاد بر روی سینه ها، باعث ایجاد برخی مشکلات در بافت سینه می شود.

همچنین سوتین شل باعث افتادگی و دفرمه شدن شکل سینه ها می شود.

4- انتخاب مدل دلخواه

ست شورت و سوتین زنانه دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد. ست لباس زیر زنانه فانتزی، کلاسیک، توری و حریر و .. که طرفداران خاص خود را دارد.

شورت کلاسیک و شورت گنی به دلیل راحتی زیاد، از انواع مناسب برای استفاده روزانه هستند. شورتهای طرح دار مانند: گیپور، لامبادا، توری، مناسب برای مصرف روزانه نمی باشند.

5- شستن لباس زیر نو

شستشوی یک لباس زیر نو از نظر بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا که در فرایند تولید تا مصرف آن، بارها مورد تماس با انواع آلودگی ها و باکتری ها قرار گرفته اند.