نحوه صحیح پوشیدن شورت

انواع شورت زنانه,پوشیدن شورت زنانه,تاریخچه شورت تانگ

نحوه صحیح پوشیدن شورت زنانه در این مقاله بررسی می شود. شاید این سوال مسخره بنطر برسد اما، آیا شما شورت و شلوار خود را به درستی می پوشید یا آن را خیلی بالا می کشید؟

احتمالاً الان به این فکر می کنید که: ” من هر روز شورت زنانه می پوشم و البته می دانم که چگونه آن را درست بپوشم! “

ابتدا این سوالات را از خود بپرسید تا به ادامه بحث بپردازیم:

  • آیا در حال حاضر چند شورت در کمد لباس من قرار دارند که هرگز آن ها را انتخاب نکرده و نمی پوشم چون راحت نیستند؟
  • آیا امکان دارد که این ها اصلا شورت نباشند و من خیلی آن ها را بالا می کشم؟
  • آیا سالهاست دارم این کار را انجام می دهم بدون اینکه به آن توجه کنم؟

چند سال پیش متوجه شدم که دارم با برخی از شورت های خودم این اشتباه را انجام می دهم.

نحوه صحیح پوشیدن شورت بر ماندگاری و مدت زمان استفاده از شورت زنانه تاثیر دارد و در صورتی که شورت مناسب اندام تان را انتخاب نمایید می توانید مدت زمان طولانی تری نیز آن را استفاده نمایید.

نحوه صحیح پوشیدن شورت

یک روز که همه لباس زیرها و شورتکس هایم را مرتب می کردم آنهایی را که برایم راحت نبودند جدا کردم. داخل کشوی من انواع و اقسام شورت وجود داشت، شورت پادار، شورت تانگ، شورت بیکینی، شلوارک و هر چه که شما بگویید من آن را داشتم.

وقتی که کار جدا کردن شورت هایی که دوست نداشتم تمام شد متوجه چیزی شدم. همه آنها شورت فاق کوتاه بودند!

این مرا به فکر فرو برد، یکی از شورت های فاق کوتاه را پوشیدم و متوجه شدم که بصورت ناخودآگاه آن را خیلی بالا می کشم.

در واقع من یک قانون کوچک برای خودم داشتم و بدون فکر به استایل و نوع لباس این قانون را برای همه آن ها انجام می دادم و با همه شورت هایم به شکل رفتار می کردم.

بنابراین یک شورت دیگر را امتحان کردم. یک شورت بیکینی کوتاه و ناراحت را پوشیدم.

اما این بار به جای کشیدن شورت بدون فکر به استایل آن، سرعت پوشیدنم را کم کردم و به این نکته توجه کردم که با توجه به سبک این شورت کمر آن باید کجا قرار گیرد. کمر شورت را پایین آوردم تا به باسنم نزدیک تر باشد.

درست مثل این بود که یک پیشرفت کامل داشتم! شورتی که ناراحت کننده بود درست شده و حالا حس راحتی داشت و تمام روز آن را پوشیدم و مشکلی حس نکردم.

در پایان روز واقعا باورم نمی شد که راه حل چقدر ساده بود و من چه مدت زیادی از آن غافل بودم. حالا هر شورتی که میخرم به نحوه صحیح پوشیدن آن توجه می کنم.

در صورتی که شورت خود را به درستی نپوشید و مناسب فرم باسن تان نباشد؛ نمای خوبی نیز از روی لباس مخصوصا لباس های بلند، تنگ و راسته ندارد. لباس هایی مانند لباس کفتان این روزها بسیار ترند شده اند و خانم های زیادی از آن به عنوان پیراهن و مانتو رسمی استفاده می کنند.

در مقاله لباس کفتان چیست و چگونه ست می شود؟ بصورت جامع با این لباس آشنا می شوید و در جریان چگونگی ست کردن آن قرار خواهید و بهترین استایل خود را خواهید ساخت.

نتیجه اخلاقی داستان پوشیدن شورت

قبل از این که به سرعت و شتاب زده یک شورت را بپوشید و بالا بکشید یک لحظه وقت بگذارید و به سبک شورت خود توجه کنید.

اگر شورتی در کشوی شما وجود دارد که حس راحتی ندارد به عقب برگردید و این تکنیک را امتحان کنید، ممکن است شما هم از چیزی که متوجه می شوید مانند من شگفت زده شوید.

تاریخچه پیچیده در مورد انواع شورت و نحوه پوشیدن آن

شورت تانگ برای اولین بار در سال 1939 به عنوان یک لباس زیر زنانه ظاهر شد. و تا بیش از 40 سال بعنوان استایل شورت زنانه رایج بود.

در اواخر دهه 1970 شورت تانگ با شکایت هایی بعنوان یک سبک ناراحت کننده از شورت های مدرن مواجه شد. در تحقیقات بیشتر مشخص شد که این شکایات به این دلیل است که زنانه شورت تانگ خود را بسیار بالا می کشند و کمر شورت بالای باسن آن ها قرار می گیرد.

در آن زمان زنان متوجه نبودند که این سبک از شورت به گونه ای طراحی شده که کمر شورت پایین تر از کمر شورت های کلاسیک قرار بگیرد.

از آنجایی که شورت های فاق کوتاه هنوز مد نبودند و فقط دخترهایی که در فشن مد کار می کردند می دانستند که این سبک شورت قرار است به چه صورت در اندام ظاهر شود.

در نتیجه طراحان شورت یکی از این دو راه را پیش رو گرفتند: آنها یا شورت های تانگ با فاق بلندتر ساختند تا بتوانند به راحتی تا کمر بالا کشیده شوند و یا برچسب هایی به شورت ها اضافه می کردند تا به پوشنده نشان دهند که فاق کوتاهی دارند تا نحوه صحیح پوشیدن آن را بدانند.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا از آنچه در کشوی شورت های زنانه خود دارید خوشحال تر باشید و همینطور در آینده هنگام خرید شورت احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته و با ذهن بازتری خرید کنید.