انتخاب سوتین مناسب دوران بارداری

سوتین مناسب بارداری

سوتین مناسب بارداری، این قابلیت را دارد که سیر افزایش سایز سینه ها را کنترل نماید. از اولین نشانه های بارور شدن در خانم ها بزرگ شدن سینه ها می باشد. معمولا اندازه سینه در سه ماهه اول این دوران بزرگ می شود؛ و تا آخر دوره بارداری تغییر ندارد.

 استفاده از سوتین مناسب دوران بارداری بسیار ضروری و حساس می باشد. عوامل مختلفی در روند و فرایند افزایش رشد سینه ها دخالت دارند. مانند: تغییرات فاحش هورمونی، بازتر شدن قفسه سینه، اضافه وزن.

نکات انتخاب سوتین مناسب بارداری

بهتر است در دوران بارداری و شیردهی قبل از خرید، نکات زیر، را که ما در نیلاتن برای انتخاب و خرید لباس زیر زنانه مناسب این دوران جمع آوری کرده ایم را، حتما مدنظر خودتان قرار بدهید.

سوتین مناسب بارداری,سوتین مناسب برای بارداری,سوتین مناسب برای دوران بارداری,

1- جنس سوتین

جنس سوتین را نخی انتخاب کنید. در هنگام خرید درصد میزان نخ مصرفی در دوخت، بر روی اتیکت آن نوشته شده است. روی یک لباس زیر خارجی شما عبارت 100% cotten را می بینید.

2- پوشاندن کل سینه

چون در این دوره خاص، به احتمال زیاد سینه های شما بسیار حساس شده اند. پس باید یک ست را انتخاب نماید که تمام سینه تان را در برگیرد. سوتین های فانتزی از آنجایی که تنها نیمه پایین سینه را می پوشاند؛ گزینه مناسبی برای این منظور نمی باشند.

3- بند سوتین

در نظر داشته باشید که بندهای سینه بند باید حتما پهن باشند. سوتینی با بند پهن و پوشانندگی تا چند سانتیمتر از زیر سینه، سوتین مناسب برای دوران بارداری می باشد. این نوع ست لباس زیر، از تکان ها ناگهانی سینه پیشگیری می کنند.

4- عدم استفاده از سوتین فنردار

سوتین های فنردار و سوتین های ضخیم و سفت، به دلیل وارد نمودن فشار بر روی پوست اصلا انتخاب خوبی برای خانم های باردار نمی باشد. قبل از خرید، اندازه دور و زیر سینه را بدانید. تا با خیال آسوده به خرید بروید.

5- لباس زیر مناسب شیردهی

سوتین مناسب در دوران بارداری,سوتین مناسب دوران بارداری,سوتین مناسب بارداری,

در صورتی که در هنگام شیردهی، بندهای روی شانه ایجاد درد و ناراحتی برای شما ایجاد می کند؛ نشان دهنده این است که سوتین مناسب و اندازه شما نمی باشد. درنظر داشته باشید که بندهای شانه باید در جای خود ثابت باشند؛ و هیچ گونه فشاری را نباید حس بکنید. همچنین بالا بردن و تکان دادن دست و شانه ها را براحتی باید انجام بدهید.