برندهای لباس ایتالیایی معروف دنیا

برندهای لباس ایتالیایی معروف دنیا

برندهای لباس ایتالیایی؛ کشور ایتالیا از گذشته تا به امروز جز پرچمداران بزرگ ترین برندها در زمینه مد و استایل شناخته می شود. درواقع زادگاه بسیاری از برندها در زمینه مد و پوشاک در کشور ایتالیا بوده است.

شاید بسیاری از افراد نسبت به برخی از برندها شناخت کافی نداشته باشند، اما در واقع بعضی از آن ها برای اولین بار در کشور ایتالیا تاسیس و به معروفیت رسیده اند.

استفاده از این برندها لول استایل شما را چند برابر کرده و جذابیت بسیاری به آن می بخشد؛ البته برای انتخاب و خرید از برندهای معتبر ایتالیایی باید هزینه های بالایی را در نظر داشته باشید؛ افرادی که به دنبال خاص بودن هستند باید هزینه های بالایی را برای خرید لباس های برند بپردازند.

در این مقاله ما سعی داریم تا برندهای معروف لباس زنانه ایتالیا و البته مردانه را نیز به شما معرفی کنیم، پس اگر جز افرادی هستید که به این مباحث و کسب اطلاعات در این زمینه علاقمند هستید، تا انتها ما را همراهی کنید.

برندهای معرف ایتالیایی کدامند؟

برند گوچی

اگر جز علاقه مندان به صنعت مد و استایل هستید، بدون شک با اکسسوری های برند گوچی آشنا شده اید. این برند در سال 1921 توسط گوچیو گوچی تاسیس شد.

لباس های تولید شده توسط برند گوچی از قیمت های بالایی برخوردار است، به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از لوکس ترین برندها در نظر گرفت. 

گوچی یکی از برندهای موفق مد و پوشاک در کشور ایتالیا به شمار می رود و فروش بی سابقه ای در این زمینه داشته است.

این برند در ابتدا به تولید چرم مصنوعی معروف بود، اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی کتان، نخ پنبه و کنف را جایگزین چرم قرار داد.

علاوه بر این، برند گوچی در زمینه عطر، ادکلن و عینک نیز به شهرت بالایی رسیده است.

از ویژگی های بارز این برند می توان به استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه و بهترین طراحی ها در سطح دنیا اشاره کرد.

برند پرادا

پرادا یکی از برندهای ایتالیایی در زمینه مد و پوشاک به شمار می رود که از شهرت جهانی برخوردار است. این شرکت توسط یک تولید کننده چرم به نام ماریو پرادا در سال 1913 تاسیس شده است.

پرادا نیز مانند گوچی به عنوان یکی از گران قیمت ترین برندها شناخته می شود.

این شرکت معروف و با تجربه پوشاکی با طراحی های فوق العاده ای تولید می کند و توانسته است از سایر رقبا سبقت بگیرد و در این زمینه به موفقیت های بالایی دست یابد. 

مدیریت این شرکت توسط آندریا پرادا صورت می گیرد. موفقیت های بسیار این برند باعث شده است تا در کنار برندهای معروف گوچی و ورساچه قرار گیرد.

برند ورساچه

این شرکت در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تاسیس شده است. از دلایل معروفیت این برند می توان به تزئینات جذاب، چاپ زنده و لباس هایی با طرح های نمادین اشاره کرد.

ورساچه به عنوان سومین برند برتر ایتالیا در زمینه مد و پوشاک شناخته می شود.

در حال حاضر این برند توسط خواهر جیانی یعنی دوناتلا ورساچه مدیریت می شود. با تلاش های بی شمار دوناتلا برند ورساچه به عنوان یکی از داغ ترین برندهای مطرح دنیا در کنار فرش قرمز قرار دارد.

برند فندی

این شرکت در سال 1925 به وسیله پائولا فندی تاسیس شده است. این شرکت علاوه بر تولید پوشاک جذاب و باکیفیت به تولید کیف و سایر اکسسوری ها نیز مشغول است.

این برند در سال 1997 به عنوان یکی از بهترین برندهای ایتالیا شناخته شد و دلیل برتری آن طراحی و تولید کیف های دستی جذاب زنانه است.

لباس های تولید شده توسط این برند به دلیل کیفیت بالا و طراحی های جذاب و فوق العاده از قیمت بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل به عنوان یکی از برندهای لوکس شناخته می شوند.

برند جیورجیو آرمانی

آقای جیورجیو آرمانی در سال 1934 در شهر پیاچنزا ایتالیا متولد شده است. این شخص در سال 1974 برند جیورجیو آرمانی را تاسیس کرد و توانست به عنوان یکی از برندهای مطرح ایتالیا به شهرت برسد.

در ابتدا تخصص این برند طراحی و دوخت انواع کت و شلوار بود، اما پس از گذشت مدتی به طراحی و تولید کیف، عطر، کمربند چرمی، عینک، کفش و سایر اکسسوری ها نیز مشغول شد. 

در حال حاضر این برند در زمینه تولید پوشاک پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است.

برند دیزل

افرادی که به استفاده از اکسسوری های لباس لی اشتیاق دارند حتما نام این برند را بارها شنیده اند. این برند توسط رنزو روزو در سال 1978 در ایتالیا تاسیس و راه اندازی شده است. 

از دلایل نامگذاری این برند به نام دیزل این است که در آن زمان از سوخت دیزل به عنوان یک جایگزین برای سوخت نفت استفاده می شد.

از تخصص برند دیزل می توان به تولید انواع لباس های جین به خصوص شلوار، پوشاک، ساعت و لوازم خانه اشاره کرد. 

برند والنتینو

برند والنتینو در سال 1959 توسط شخصی به نام والنتینو گاراوانی در شهر رم ایتالیا راه اندازی شده است.

اولین حضور بین المللی این برند در سال 1962 در شهر فلورانس پایتخت ایتالیا صورت گرفت. افراد معروف و شناخته شده ای از جمله: بیگم آقاخان، فرح دیبا، ژاکلین و الیزابت تیلور به برند والنتینو گرایش داشتند.

برند میسونی

میسونی یکی از برندهای لاکچری و لوکس ایتالیایی به شمار می رود که در حال حاضر تحت مالکیت برند ورساچه قرار دارد. از دلایل معروفیت آن می توان به تولید انواع لباس های بافت رنگارنگ اشاره کرد.

برند میسونی توسط یک زوج ایتالیایی به نام های اوتاویا و رزیتا میسونی تاسیس شده است.

خانواده میسونی در ابتدا یک کارگاه برای تولید لباس های بافتنی پایه گذاری کردند و پس از گذشت 5 سال توانستند اولین مجموعه لباس های تولید شده خود را به نمایش بگذارند.

میسونی مانند بسیاری از برندهای دیگر علاوه بر پوشاک در طراحی و تولید مبلمان نیز فعال است.

برند لاپرلا

لاپرلا در زمینه پوشاک زنانه و عطر و ادکلن فعالیت می کند. برند لاپرلا در سال 1954 توسط یک خانم تاسیس شده است. ایده ها و طرح های خلاقانه لاپرلا باعث شد تا در سال 1954 اولین بوتیک خود را افتتاح کند.

برند لاپرلا با به کارگیری از روش های مختلف مانند: نخ ریسی ماهرانه و بسیار ظریف، بافت و تولید انواع تور به واسطه تکنیک های کوک زنی ایتالیایی و سنتی به محبوبیت محصولاتش افزود.

در حال حاضر این برند با اضافه کردن یک خط تولید جدید به تولید انواع مایو و لباس های شنا نیز مشغول است.

برندهای لباس ایتالیایی,برندهای معروف لباس زنانه ایتالیایی,برندهای لباس ایتالیایی,

سخن پایانی

همانطور که در قسمت ابتدایی مقاله گفته شد برندهای معروف ایتالیایی به دلیل به کارگیری مواد اولیه باکیفیت، استفاده از تکنیک های جدید و خاص و طراحی های جذاب و فوق العاده از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.

علاوه بر این دسترسی برای خرید از این برندها کمی مشکل ساز و دشوار است، به همین دلیل است که به عنوان برندهای لوکس شناخته می شوند.

برندهای معروف لباس زنانه ایتالیایی,برندهای لباس ایتالیایی,برندهای معروف لباس زنانه ایتالیایی,
برندهای لباس ایتالیایی,برندهای معروف لباس زنانه ایتالیایی,برندهای لباس ایتالیایی,
برندهای معروف لباس زنانه ایتالیایی,برندهای لباس ایتالیایی,برندهای معروف لباس زنانه ایتالیایی,