سوتین بدون بند خوب و راحت چه خصوصیاتی دارد؟

سوتین بدون بند

سوتین بدون بند سوتینی است که بندهای آن قابلیت جداشدن را دارند و یا همچنین می توانند به حالت سوتین باندی یا نواری در بیایند. برای یک خانم محترم و با کلاس این مساله خیلی مهم و ضروری است که چند عدد لباس زیر بدون بند مناسب خودش را در کمد لباس های خود داشته باشد. گاهی اوقات اگر این لباس را مناسب سایز خود انتخاب نکنید، بعد از مدت زمانی ممکن است آن را شل و افتاده در بر روی کمر خود پیدا کنید!

نکاتی را می خواهیم در این مقاله به شما بگوییم که با دانستن شان بتوانید به راحتی سوتین مجلسی بدون بند کاملا فیت و مناسب استایل و فرم بدنتان انتخاب کنید. با نیلاتن مثل همیشه همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب یک سوتین بدون بند مجلسی

1- اندازه این کرست بدون بند = اندازه سوتین معمولی

سایز کاپ در دو نوع بدون بند و بند دار یکی است. این تصوری غلط است که نوع بدون بند باید کمی بزرگتر از معمولی باشد. در هنگام انتخاب و خرید یک سینه بند فاقد بند مناسب، باید مطمئن شوید که از اندازه واقعی خودتان اطلاع دارید.

2- از نظر طراحی بی نظیر است

طراحی و دوخت سوتین بدون بند کاملا متفاوت است. موارد زیادی وجود دارد که آنها را متناسب جلوه می دهد؛ مانند: حالت کشسانی، مدل و طرح، پشتیبانی خوب از سینه ها. لباس زیر بدون بند از آن جایی که باید سینه ها را بدون هیچ گونه فیلد نگه دارنده ای، در حالت خودش نگه دارد؛ پس قطعا نیاز به یک طراحی پیچیده ای در بالای کار دارد. تا از حرکت بافت پستان جلوگیری کند و همچنین یک حالت شکیل و زیبا به آن ببخشد. در نتیجه ساختار آنها کاملا متفاوت از مدل های معمولی می باشد.

3- سیم های زیرین کاپ

بهترین مدل از این نوع سینه بند، دارای سیم های خیلی بلند به شکل “U” بزرگ می باشد که کل فضای کاپ را در آغوش می گیرد. این در اصطلاح آغوش، به بالا نگه داشتن سینه ها بدون هیچ گونه بندی کمک می کند؛ علی الخصوص در خانم های با سایز بزرگ. اما در کاپ های کوچک آنچنان نیازی به این ویژگی نمی باشد.

4- بال ها

در توضیح این اصطلاح باید بگوییم که؛ بال های سوتین کناره ها و پشت کار است که از قسمت قزن ها در پشت شروع می شود و ادامه دارد تا به جایی برسد که پارچه با کاپ یکی شود. در واقع همان پشت کمر می شود. بال های کوچک در این سبک، اصلا چیز خوبی نیست.

این شکایات را حتما شنیده اید که می گویند که “چربی کمرم ” و یا “برآمدگی پشتم” از روی لباس مشخص است. هر چه سینه بندتان به سطح پوست بیشتر بچسبد و پهن تر باشد و ناحیه زیادی را بپوشاند، نمای صاف و یکدستی ا زبیرون قابل رویت است. داشتن سه لایه قزن برای بستن نیز در پشت کار امری ضروری است تا سینه ها صاف و یکدست بدون احتمال افتادن باشند.

5- داخل سوتین

دوخت سوتین بدون بند,سوتین بدون بند,سوتین بدون بند برای لباس مجلسی,

در تصویر بالا می توانید داخل مدل های مختلف یک سوتین فاقد بند را ببینید و از نزدیک با آن ها آشنا شوید. کاپ های سوتین اسفنجی دارای اسفنج با ضخامت های متفاوت هستند که هر کدام را براساس نیاز و اندازه سینه های خود می توانید تهیه کنید. که سینه ها را بزرگتر و خوش فرم تر نشان می دهند.

سوتین های قابل تبدیل

این مدل سینه بندهای بدون بندی هستند که بندهای قابل اتصال را دارند و می توان به یک مدل سنتی تبدلی نمود. این سبک از لباس زیر را حتما باید داشته باشید. آنها این امکان را برای شما فراهم می کنند که در شرایط مختلف بندها را جدا یا وصل کنید و آن را براساس سایزتان تنظیم کنید. همچنین به دلیل قابلیت جدا شدن، یک سوتین عالی برای مسافرت هم است. با این تفاسیر، قبل از خرید آنها، حتما هر دو حالت را تست کنید (با بند و بدون بند) تا از تناسب آن مطمئن شوید.

سوتین  Bandeau یا سوتین باندی(نواری)

در پایان این مقاله به معرفی سوتین نواری می پردازیم. این مدل، حالتی شبیه به یک نوار پهن دارد که سینه های شما را در بر می گیرد و پوشش می دهد. اغلب موارد از پارچه های کشی طراحی و دوخته می شوند. آنها فاقد هر گونه قزن و یا بند برای نگه داری می باشند. بهترین گزینه برای پوشیدن در تمام طول تابستان می باشد و واقعا فراموش می کنید که لباس زیری را پوشیده اید و بر تن خود دارید.

این سبک و مدل، بیشتر مناسب خانم هایی است که سینه های کوچکی دارند. انواع مختلفی از آن از جمله، با بند و یا حتی پددار برای قسمت کاپ آن، در بازار موجود است. اما رایج ترین آن، طرح پارچه ای است که قابلیت کشسانی خوبی دارد. در انتها، تصاویری از انواع گوناگون مدل باندی را مشاهده می کنید.

سوتین بدون بند مجلسی,دوخت سوتین بدون بند,سوتین بدون بند,

سوتین بدون بند برای لباس مجلسی,سوتین بدون بند مجلسی,دوخت سوتین بدون بند,