تجربه پوشیدن لباس زیر با بوی خوش دائمی

لباس زیر با بوی خوش

لباس زیر با بوی خوش و داشتن آن مدلی که همیشه بوی تازگی را بدهد به طوری که انگار همین الان آن را از روی بند برداشته اید؛ می تواند یک حس و لذت خوبی را ایجاد کند. امروزه با اختراع یک تکنولوژی جدید که به صورت قرص کپسول خوشبو کننده می باشد؛ این آرزو را بر آورده کرده است. این تکنولوژی با عنوان RCD شناخته شده است. به نظر می رسد این روش و اختراع جالبی می تواند باشد.

در ادامه می خواهیم با هم به بررسی چگونگی عملکرد آن و اینکه چه کاربردی دارد؛ بپردازیم. مثل همیشه با ما همراه باشید.

بررسی عملکرد و چگونگی فرآیند کپسول RCD

البته این محصول کاملا از نظر ساختار زیست محیطی سبز و ارگانیک می باشد. (دوستدار محیط زیست است) تجزیه و واکنش های آن هیچ گونه خطری برای محیط زیست ندارد. ترکیب اصلی و سازنده آن، شکر است که از این رو بی خطر و ارگانیک می باشد. هدف از استفاده کپسول به اصطلاح خوشبو کننده این می باشد که در عطر و بوی تازه شسته شده و نو بودن طولانی تری را به انواع شورت زنانه ببخشد.

نحوه کار آن به این صورت می باشد که؛ در فرآیند نهایی بافت پارچه، مانند یک افزودنی به آن اضافه می شود. به عبارت دیگر در حین پردازش و ریسندگی پارچه با پنبه آن ترکیب می شود؛ و محصول خروجی آن یعنی لباس زیر با این ماده خوشبو کننده تهیه و تولید می گردد.

در طول شستشو لباس ها با دست یا ماشین لباسشویی، این کپسول ها با بوی مواد شوینده لباس مانند انواع پودر لباسشویی، صابون، شامپو و یا حتی نرم کننده، شارژ می شوند. با پوشیدن لباس ها در طول روز، گرما و رطوبت طبیعی بدن، با ایجاد یک فرآیند شیمیایی (کاملا سالم و بی خطر برای بدن) رایحه این کپسول ها را آزاد می سازد. نتیجه این واکنش این می باشد که بدن شما مدت زمان بیشتری را بوی تازه و خوشی را بدهد.

ممکن است در اینجا سوالات زیادی به ذهن شما برسد. همانطور که به ذهن من رسید. مثلا اگر یک ماهی خیس و بدبو با لباس ما تماس داشته باشد، آن و قت چه اتفاقی می افتد؟ آیا کپسول ها بوی بد ماهی را منتشر می کنند؟ و در طول روز ما بوی ضخم ماهی را می دهیم؟ به نظر می رسد قبل از اینکه این نوع پارچه و فناوری خاص اش، جذابیت و عمومی پیدا کند؛ باید به این سوال و چند سوال دیگر که ابهام دارند پاسخ بدهد.