چیدمان لباس زیر و سوتین در کشو

مرتب سازی کشو

مرتب سازی کشو، به شخصه برای من بسیار مهم و خاص می باشد اگر بخواهم حقیقت را با شما در میان بگذارم این است که؛ من یک کشوی مخصوص لباس زیر ندارم بلکه چند کشو را برای نگه داری در نظر گرفته ام. نگه داری لباس زیرها برای خانم ها مخصوصا شورت زنانه بسیار مهم و ضروری است.

در ادامه چند نکته و ترفند در مورد مرتب سازی کشو لباس زیر را با شما در میان می گذارم.

ترفند نگه داری و مرتب کردن کشو

چیدمان سوتین در کشو

در توضیح تصویر پایین باید بگویم که هر سوتین بسته می شود بندهای آن درون کاپ قرار می گیرد و بر روی یکدیگر چیده می شوند به طوری یکی درون دیگری قرار بگیرد. نکته بعدی اینکه، مدل های مشابه در کنار هم هستند و بر اساس رنگ ها بچینید تا دسترسی و انتخاب شان راحت تر و آسان تر باشد.

دسته بندی را از یک سمت کشو شروع کنید و وقتی تعداد یک سبک را چیدید، به سراغ مدل دیگر بروید و در آخر آن هایی که برای ورزش کردن و به اصطلاح اسپرت می باشند را بچینید.

چیدن و نگهداری به این روش، مخصوصا این مدل که کاپ ها درون هم قرار بگیرند، این تضمین را می دهد که کاپ ها حالت خودشان را حفظ کنند و دفرمه نشوند.

تا کردن سینه بندها از وسط و سپس برعکس کردن آن ها، باعث می شود فنجان ها حالت و شکل خود را از دست می دهند. وقتی که کرست ها را درون هم قرار می دهید، فضای کمتری را اشغال می کند و همچنین آسیب کمتری را می بینند.

ایده مرتب سازی کشو,ترفند مرتب سازی کشو لباس,مرتب سازی کشو,

مرتب سازی کشو لباس اگر درست باشد و بر اساس یک چیدمان خاصی انجام شود؛ تاثیر مستقیمی بر میزان استفاده از آن ها دارد به خصوص این قضیه برای لباس زیر بانوان صدق می کند.

بسته بندی و مربت کردن لباس برای مسافرت مخصوصا برای بانوان همیشه کمی سخت و دردسر ساز است؛ اما با این روش که یاد می دهیم دیگر نگران بدفرم و بدشکل شدن سینه بندهایتان نباشید. می توانید کاپ ها را با جوراب پر کنید، با این روش شکل اسفج ها به هم نمی خورد و به راحتی به ظاهر اولیه خودشان بر می گردند.

از تقسیم کنندهای خیلی خوشگل و نازی که تو بازار هستن میشه خیلی راحت استفاده کرد یه چندتایی باید حتما بخرید برای مرتب کردن کشو لباس زیر و سوتین ها خیلی خوب هستن و اگر هم تقسیم کننده ندارن فعلا سعی کنید لباسهایی رو بیشتر می پوشین رو روی بقیه لباسها بزارین تا لازم نباشه کلی دنبالشون بگردین و کشو بهم بریزه

جمع کردن شورت زنانه و شورت لامبادا

شمام با مرتب کردن کشو و کمد لباس زیر زنانه مشکل دارین): بلد نیستین چجوری باید اون همه شورت و سوتین با مدلهای مختلف رو تا بزنید و جمع کنید و مرتب بزارید تو کشو!!!

مطمئنا می دونین که وقتی کشو لباس های زیرتون مرتب باشه چقدر راحتتر می تونید لباسهاتون رو پیدا کنید و البته که اونها هم مثل روز اول نو باقی می مونن. خب درسته که لباس های زیر مثل شورت و سوتین و البته نیم تنه ورزشی هم هست ممکنه بخاطر قالب محکمی که دارند تا کلی فنر و سیم و بند اونها خب تا نشن ولی یسری روش برای تا کردن اونها هم وجود دارد مثل بقیه لباس ها. هیچ کاری نشدنی نیست. خودتون هم می تونید روش اختراع کنید(: در مورد تا کردن شورت امروز حرف می زنیم و بهتون یاد میدیم که چقدر راحت میشه شورتهای مختلف رو تا زد و مرتب داخل کشو گذاشت.

مرحله اول:

شوت رو رو یه سطح صاف مثل تخت یا میز قرار بدین جوری که فاق شورت به سمت پایین یعنی بسمت خودتون باشه. چین و چروکا رو صاف کنید.

مرحله دوم:

خب حالا شرت رو به سه قسمت تقسیم کنید و تا بزنید. سمت چپ رو بیارید وسط و تا کنید. بعدش سمت راست رو هم به سمت بالای سمت چپی که اوردید وسط تا بزنید. مثل تا کردن یه برگه تا نامه! باز هم چین و چروکا رو صاف کنید.

مرحله سوم:

قسمت فاق که مونده رو ببرید به سمت کمر و با خط کمر یکی کنید. حالا شورت تا شده و جای خیلی کمی از کشو رو میگیره. این مدل تا زدن رو برای همه مدلهای شورت زنانه و شورت لامبادا میتونید استفاده کنین.

در ادامه ایده های چیدمان برای سایر لباس ها را بیان می کنیم.

چیدن پیراهن در کشو

شاید به این فکر کنید که خوب پیراهن ها را آویزان می کنم، اما تا کردن شان نیز می تواند روش خوبی برای نگهداری و مرتب کردن آن ها داخل کشو باشد. وقتی که پیراهن های آستین بلند را تا می زنید، فضای زیادی را اشغال نمی کند، چروک نمی شوند و همچنین برای افرادی که زیاد تمایل به اتو کشیدن ندارند، می تواند راه حل خوبی باشد.

  • دکمه های لباس را قبل از تا زدن، کامل ببندید.
  • سر پیراهن را به سمت پایین قرار بدهید.
  • آستین سمت راست نیز به سمت پایین باشد.
  • آستین سمت چپ را تا بزنید.
  • آستین طرف چپ را رو به پایین بگذارید.
  • کمی از پایین لباس را تا بزنید.
  • قسمت کمر پیراهن (از آن جایی که تاشده) دوباره تا بزنید.

چیدن و تا زدن لباس زیر در کشو

لباس های کوچک با اینکه به ظاهر فضای زیادی را نمی گیرند اما در واقع اگر مرتب و در کنار هم چیده نشوند، می توانند به فضای کشو یا کمدتان ظاهری نامرتب را بدهند. با این شیوه مرتب کردن که در تصویر آمده است، دسترسی و پیدا کردن شان آسان تر می شود و نیازی به گشتن زیاد و بهم ریختن کشو نداریم.

مرتب سازی کشو لباس,مرتب سازی کشو لباس زیر,ایده مرتب سازی کشو,

مرتب کردن شال و روسری

برای اینکار بهتر است از یکسری آویز مخصوص نگهداری شال و روسری استفاده کنید. می توانید مدل های متنوعی را در بازار پیدا کنید حه چند طبقه ای هستند و تعداد زیادی روسری و شال را از آن آویز کنید و خیالتان راحت است که چروک و نخ کش نمی شوند. دسترسی راحت هم به شال و روسری دارید و در زمان بیرون رفتن و یا وقتی که عجله دارید می توانید با یک نگاه رنگ و طرح را انتخاب کنید و کشو نیز بهم نمی ریزد.

چیدن انواع اکسسوری

اکسسوی شامل کلاه، کمربند، عینک دستمال گردن و … است خب بهترین کار برای نظم دهی آنها و البته پیشنهاد ما که قرون به صرفه نیز است، این است که تعدادی میخ را به داخل کمد بزنید و وسایل را آویز کنید. راه دیگر استفاده از چوب لباس هایی است که پشت در قرار می گیرند. آن را به داخل در کمد وصل کنید و همه کلاه ها و کمربندها را آویزان کنید و به راحتی انتخاب کنید.

منظم کردن زیورآلات

برای این کار یک ایده خلاقانه داریم که علاوه بر اینکه زیورآلات شما را مرتب می کند به فضای اتاق نیز جلوه خاصی می بخشد و می تواند بخشی از دکوراسیون فضا نیز شود. تعداد قاب ساده و زیبا تهیه کنید. مثلا قاب های سفید که فریم دورشان طراحی های جالب دارند. داخل قاب را با فاصله منظم تعداد میخ بکوبید و ساعت، دستبند گردنبند و بقیه موارد را از میخ ها آویز کنید. دیگر نگرانی بابت گره خوردن زنجیرها بهم را ندارید.