آیا شما هم سوتین خود را خیلی پایین می بندید؟

پایین بستن سوتین

پایین بستن سوتین یک عادت معمولی در اکثر زنان و دختران می باشد. طبق بررسی های انجام شده توسط شرکت های طراحی و مد، بیشتر مدل های آنها عادت به پوشیدن و پایین کشیدن سوتین خود دارند. برخی از زنان بعد از به تن کردن لباس خود، عمدا آن را به سمت پایین می کشند. حتی برخی هنگام راه رفتن نیز این کار را انجام می دهند.

ما می خواهیم در این مقاله به شرح این عادت بپردازیم و سعی داریم این عادت بد و اشتباه را در میان خانم ها به سبک درست آن تغییر بدهیم. اکثر بانوان اصلا مطلع نمی باشند که این سبک و عادت اشتباه را دارند. پس مثل همیشه با ما همراه باشید.

اینجا ممکن است این سوال برای خیلی از شماها پیش بیاید که؛ اصلا چه کسی به این موضوع اهمیت می دهد؟ و اصلا آیا این مساله ای قابل توجه است یا نه؟ جواب شما این است که؛ بله این مساله به چند دلیل می تواند مشکل ساز باشد. به خصوص برای خانم هایی که سایز کاپ سینه بندشان D و بزرگتر است.

با پایین پوشیدن سوتین، فنرهای زیرین به خوبی در چین های طبیعی جا نمی افتد و بر روی پوست قرار می گیرد. و باعث ایجاد رد و فشار می شود. این مساله ناراحت کننده و گاهی اوقات دردناک می تواند باشد. با پایین قرار گرفتن کاپ ها، این وضعیت هیچ تاثیری بر روی سینه ها نمی گذارد و باعث کشیده شدن و حالت گرفتن آنها نمی گردد.

در نهایت یک رد قرمز رنگ بر زیر سینه ها می افتد. و این ناحیه همیشه مرطوب و قرمز و دردناک می باشد.

بسیاری از خانم ها فکر می کنند این مساله و مشکل از مدل و سایز سینه بند است و برای رفع مساله، آن را در می آورند و ترجیح می دهند بدون سوتین باشند. که به مرور زمان باعث افتادگی پستان می گردد.

چند نشانه اینکه شما هم این عادت را دارید!

بیاید با چند تا مثال شروع کنیم. یک روز هنگام پوشیدن سوتین خود جلوی آینه بایستید و به خود نگاه کنید. آیا شبیه به یکی از مدل های زیر هستید. همه مدل هایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید؛ سوتین خود را خیلی پایین پوشیده اند.

نشانه های ظاهری بستن نادرست سوتین

  • عدم وجود خط شکاف عمودی بین سینه ها
  • عدم وجود بافت پستان در انتهای کاپ ها
  • آویزان بودن پستان ها
  • همسو نیودن (در یک خط نبودن) بالا سینه با فنر های زیر کاپ
  • قرار گرفتن فنر و سیم روی قفسه سینه

آخرین مدل با سوتین مشکی نه تنها سینه بند خود را خیلی پایین پوشیده؛ بلکه قالب ها نیز بسیار کوچک است.

چند راهکار برای اینکه متوجه بشوید سینه بند خود را درست نپوشید

اگر فکر می کنید که شما هم جزء اشخاصی هستید که دچار این عادت شده اند؛ تنها یک دقیقه وقت بگذارید و بافت پستان را جلوی آیینه ببینید. چین های زیرین بافت پستان باید طبیعی باشند و فنر و سیم باید به آسانی در سرجای خود قرار گرفته باشند.

با دیدن خطوط قرمز و رد چین و چروک در این ناحیه، متوجه می شوید که سینه بند خود را به درستی نپوشیده اید و آن را پایین بسته اید.

اینکه برخی از افراد سینه بندشان را پایین می پوشند می تواند به دو دلیل زیر باشد.

  1. بند های آن قدیمی و فرسوده شده است و باید آن را دور بیاندازید.
  2. برای داشتن حس راحتی در آن یکی دو سایز بزرگتر را تهیه می کنند.

روش صحیح پوشیدن سوتین

روش درست و راحت بر تن کردن لباس زیر، این است که قزن های آن را از جلو ببندید و سپس آن را بچرخانید و کاپ ها را بالا بکشید و سینه های خود را کاملا در جای خود قرار بدهید و به خوبی بند ها را بالا بکشید و سفت کنید تا جایی که یک شکاف عمودی بین دو پستان بیافتد.

قبل از اینکه بندها را روی شانه های خود بکشید باید سینه ها را بدون استفاده از بند در کاپ بگذارید. اگر برای جای گیری به بند احتیاج دارید نشان دهنده این است که سایز بزرگ را می پوشید.

برای مشاهده انواع مدل های سوتین جذاب و شورت زنانه حتما به سایت نیلات سری بزنید.