بهترین سوتین برای جلوگیری از افتادگی

بالا بردن سینه افتاده,بهترین سوتین افتادگی سینه,سوتین مناسب افتادگی

سوتین مناسب افتادگی سینه برای افرادی که در دوران شیردهی، یائسگی و یا حتی بارداری دچار افتادگی شده اند مناسب است. با افزایش سن و یا حاملگی و یا داشتن سینه های بزرگ ممکن است به مرور سینه ها شل و افتاده شود که به اصطلاح به آن افتادگی سینه یا پتوز پستان (Breast ptosis) می گویند.

چرا خانم ها دچار افتادگی سینه میشن!

سینه ها از بافت های رشته ای و چربی تشکیل شده اند که به مرور زمان با تحلیل این بافت ها و تاثیر جاذبه زمین بر آن ها پوست سینه کشیده شده و باعث افتادگی می گردد. در دوران شیردهی پستان خانم ها بزرگتر از حد معمول می شود و به همین دلیل پس از قطع شیردهی با جمع شدن مجاری شیردهی پستان ها کوچک شده و باعث افتادگی سینه ها می شود.

همچنین پس از دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی مجاری شیردهی جمع شده و کوچک می شوند و همین امر موجب افتادگی پستان ها می گردد. مصرف سیگار و هر ماده مخدری که باعث از بین رفتن بافت پروتئینی سینه شود نیز موجب افتادگی سینه می گردد.

کاهش وزن، عوامل ژنتیکی و عدم استفاده از سوتین مناسب در هنگام ورزش نیز از دیگران عوامل افتادگی پستان هستند.

در هنگام ورزش باید نیم تنه ورزشی مناسب برتن داشته باشید که این مدل نیم تنه های زنانه به دلیل مدل دوخت و نوع پارچه استفاده شده در آنها کاربرد اصلی شان حفاظت از سینه ها در برابر ضربات و تکان های شدید است.

بالا بردن سینه افتاده,بهترین سوتین افتادگی سینه,سوتین مناسب افتادگی,

همه موارد ذکر شده می توانند در افتادگی سینه موثر باشند اما آیا استفاده از سوتین نامناسب نیز می تواند باعث افتادگی سینه باشد؟ بهترین سوتین ضد افتادگی برای این موضوع چیست؟ برای پاسخ به این پرسش ها این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

خب من سوتین مناسبم رو به سختی پیدا میکنم آیا باعث افتادگی سینه میشه؟

این سوال رو خیلی از خانمها از من می پرسند که برام پیدا کردن سایز مناسب سینه بندم خیلی سخته و همش عذاب می کشم و با کلی وسواس بازهم مناسب و اندازه ام نیست و کمی به سینه هام فشار میاره؛ جایی خوندم سوتین نامناسب ممکنه باعث افتادگی سینه بشه! آیا این مطلب درسته؟

خب بزارید خیالتون راحت کنم نه باعث افتادگی نمیشه اما توجه کنیدکه خیلی این تفاوت اندازه فاحش و زیاد نباشه یعنی چند سایز بزرگتر رو نپوشید که در اون حالت بله انگاه که اصلا سوتینی نپوشیدید و آویزان بودن سینه حجم و فشاری که بهش وارد میشه باعث افتادگی میشه! پس حتما اول یاد بگیرید چجوری اندازه خودتون رو پیدا کنید

یه نکته در مورد بند سوتین لازمه حتما بدونید اینه که بند سوتین رو خب محکم بسمت بالا بکشید اگر ووزن سینه هاتون زیاده بیشتر باید حواستون جمع باشه چرا بندها سینه ها را بسمت بالا می کشند و اگه کمی شل باشند جاذبه زمین اونها را بسمت پایین میکشه که باعث افتادگی میشه.

بالا بردن سینه افتاده,بهترین سوتین افتادگی سینه,سوتین مناسب افتادگی,

تاثیر سوتین در افتادگی سینه

باید بگویم که استفاده از سوتین خاصی نمی تواند موجب افتادگی سینه شود اما تحت شرایطی مثل دوییدن و ورزش های پرشی بدون استفاده از سوتین های مناسب ورزشی که سینه ها را سفت نگه دارد می تواند در افتادگی سینه ها موثر باشد.

همینطور اگر سوتین با سایز نامناسب استفاده شود یعنی سایز سوتین بزرگ بوده و یا بند آن بسیار شل باشد باعث می شود که نقش سوتین که باعث نگهداری سینه ها از فشار جاذبه است بی اثر شود و این موضوع باعث افتادگی و شل شدن سینه ها می شود.

برای اینکه از افتادگی سینه جلوگیری شود ورزش بهترین گزینه است و همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. و علاوه بر آن استفاده از سوتین ها فیت و اندازه می تواند از افتادگی سینه ها جلوگیری کند.

نظرات خانمها در مورد راههای درمان افتادگی سینه

تو سایت نی نی سایت داشتم نظرات برخی از خانمها رو می خوندم که مشکل افتادگی سینه داشتن و تونسته بودن این این مساله رو حل کنن و سینه هاشون خوش فرم و سفت شده بود. ازشون که می پرسیدم جوابهاشون خیلی شبیه هم بود.

اکثرا گفته بودن که سوتین مناسب و سفت بسته بودند و در کنارش حتما ورزش داستند و باشگاه می رفتن و حرکات مخصوص پوشاپ سینه و لیفت سینه میزدند.

برخی هم گفته بودند از داروها و روغن های گیاهی مثل روغن خراطین و عرق رازیانه استفاده کردند و یه سری هم عمل جراحی و لیفت سینه رو پیشنهاد داده بودند.

خیلی برام جالب بود و یه سری هاشونم گفتن اول مشکل رو از ریشه حل کردیم یعنی رفتیم سراغ درمان و هورمون هامونو رو تنظیم کردیم و بعد با سوتین خوب رفتیم باشگاه و رژیم مناسب هم گرفتیم.

یک روش دیگر دوخت سوتین به سلیقه خودتون است. مقاله آموزش دوخت سوتین رو مطالعه کنید خیلی ساده به شما آموزش دوخت سوتین رو آورده ایم.

اما برای کسانی که دچار این افتادگی هستند بخش بعدی را حتما مطالعه کنن.

بالا بردن سینه افتاده,بهترین سوتین افتادگی سینه,سوتین مناسب افتادگی,

ویژگی های بهترین سوتین برای جلوگیری از افتادگی چیه؟

برای سینه های افتاده می توان از سوتین های تیشرتی می تواند گزینه خوبی باشد این سوتین یک کاپ صاف دارد که و ظاهری گرد و مناسب به سینه ها می بخشد و سینه ها بالا می کشد و لیفت می کند.

مدل تی شرتی از مدل های لیفت دهنده است و با استفاده از آن می توانید خیالتان از افتادگی سینه ها راحت باشد. همچنین بخاطر قالب کاپ این سوتین که کاملاً صاف و بدون درز است استفاده از آن در زیر تمامی لباس ها مناسب است.

بالا بردن سینه افتاده,بهترین سوتین افتادگی سینه,سوتین مناسب افتادگی,

سوتین های فنردار نیز به خاطر فنر در زیر کاپشان گزینه مناسبی برای سینه های افتاده هستند. سوتین های فنردار سینه ها را لیفت می کنند و بالا می کشند و در عین حال حالتی طبیعی به پستان ها می دهند و حمایت کننده خوبی برای سینه ها هستند. همچنین سوتین های فنردار می توانند از افتادگی سینه ها هم جلوگیری کنند و سینه های افتاده را نیز لیفت کنند.

سوتین جک دار یا پوش آپ برای سینه های افتاده و لاغر گزینه مناسبی هستند. سوتین های اسفنجی که در قسمت زیر کاپ آن ها مقدار زیادی اسفنج دارند و یا پدهای جدا در زیر کاپ برای لیفت دادن سینه ها وجود دارد را سوتین های پوش آپ یا جکدار می گویند.

این سوتین ها علاوه بر لیفت کردن سینه باعث خوش فرم شدن سینه های لاغر می شوند. بهترین مدل از سوتین های اسفنجی مدل بالکنی آن است که خط سینه را به شکلی زیبا نمایان می کنند. افرادی که سینه های شل و کوچکی دارند مدل بالکنی می تواند گزینه خوبی برای آن ها باشد.

در نهایت اینکه برای این که سینه های افتاده خود را لیفت کنید باید از سوتین های با حمایت کنندگی بالا و لیفت دهنده استفاده کنید که مدل های تی شرتی، بالکنی، اسفنجی و جک دار و سوتین های فنردار گزینه های مناسبی هستند.

برای جلوگیری از افتادگی سینه نیز می توانید از این مدل سوتین ها استفاده کنید و بهترین راه ورزش کردن و تقویت عضلات سینه است.

نکته جالب توجه این سات که بسیای از دختران نوجوان تمایل دارند که سایز سینه خود را بزرگ نشان دهند از این رو سعی بر این دارند تا با پوشیدن سوتین های یک یا دو سایز بزرگتر از خودشان، اندازه سینه هایشان را بزرگتر نشان دهند.

این کار غلط به مرور زمان باعث افتادگی سینه ها و بد فرم و شکل شدن آنها می شود. حتی در برخی از شرایط آسیب های جدی به غدد شیردهی وارد می شود چرا که مانع از رشد خوب آن ها شده اید.

مساله دیگر پوشیدن درست و اصولی سوتین است. از میان 10 خانم 7 الی 8 نفر از آنها سایز استاندارد و مناسب خودشان را نمی دانند و همیشه سوتین با اندازه غلط را می پوشند که این نیز منجر به آسیب رساندن به بافت پستان ها می گردد.

هدف اصلی پوشیدن شورت سوتین ست محافظت و نگهداری از اندام های بدن است پس باید در انتخاب آن ها دقت خاصی را در نظر داشت.

راستی اگر که در مورد تعبیر خواب سوتین هستید مقاله با همین عنوان برای شما آماده کرده ایم حتما به آن سری بزنید مطالب جالبی را عنوان کرده ایم.