ایتامون رو فالو کن هر هفته حراج داریم 🎁

لگ زنانه براق fitan (فیتن) مدل 00307

ویژگی های اصلی محصول
  • برند : fitan
  • رنگ : مشکی
  • سایز : L, XL
متاسفانه این محصول در حال حاضر موجود نیست.

می‌توانید از دسته بندی بالا، محصولات مشابه را ببینید.

توضیحات

لگ زنانه براق fitan مدل 00307 بسیار زیبا و جذاب و مناسب برای تمامی استایل های روزانه، هنگام مهمانی و دورهمی و حتی برای پوشیدن در موقع ورزش. این مدل لگ از بهترین پارچه میکروفایبر ایتالیایی تهیه شده است و دارای قابلیت کشسانی زیادی است.

لگ زنانه براق فیتن ضد تعریق است و دقیقا مناسب برای پوشیدن در تمامی فصول سال می باشد. همانطور که گفتیم قابلیت کشسانی بالایی دارد که ناشی از ماده به کار رفته در بافت پارچه اش به نام لیکرا یا الاستین است.

وجود لیکرا علاوه برا ایجاد خاصیت کشسانی که در اغلب لگ ها قابل مشاهده است؛ بافت شلوار لگ فیتن براق را به شکل غیر قابل باوری مقاوم می کند. مقاوم بودن بافت مانع از بین رفتن شکل ظاهری لگ ورزشی در استفاده طولانی مدت می شود.

شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد به این معنی که زانو نمی اندازد و حتی رد لباس زیری که پوشیده اید نیز، از روی ظاهر شلوار مشخص نمی باشد.

از دیگر قابلیت های آن می توان به پارچه میکروفیبر آن اشاره نمود که تولید شده با تکنولوژی نانو است. پارچه میکروفیبر خود قابلیت های زیادی دارد همچون: ضدتعریق، ضدسرخوردن بر روی بدن، ضد حساسیت و همچنین به راحتی دمای هوا را تنظیم می کند.

لگ زنانه براق فیت تن، دارای کمر پهن به اندازه حدودی 5 الی 6 سانتی متر است.

نحوه شستشو و نگه داری لگ زنانه براق fitan مدل 00307

بهتر است برای شستن مانند سایر لباس ها، آن را پشت و رو کنید. بهترین دمای آب، 30 درجه می باشد و حتما با مواد شوینده ملایم آن را بشویید تا بافت پارچه آسیب نبیند. در صورت اینکه می خواهید دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد؛ حتما با دست بشویید. اتوی مستقیم توصیه نمی شود ولی می توان از بخارشو استفاده نمود.

مشخصات اصلی
برندfitan
رنگمشکی
سایزL, XL
سایر مشخصات
مشخصات یافت نشد
دیدگاه ها

نظر خود را ارسال کنید