سال 1403 چه رنگ ها و لباس هایی را با هم بپوشیم؟+ معرفی رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 چیست؟

خب با نزدیک شدن به شروع سال میلادی جدید طرفداران مد و لباس و همه شیک پوشان در انتظار معرفی رنگ سال 2024 هستند. هر ساله موسسه پنتون با توجه به شرایط و فاکتورهای مختلف یک رنگ را معرفی می کند.

موسسه پنتون pantone امسال رنگ سال 2024 یا همان رنگ سال 1403 را رنگ نارنجی یا هلویی معرفی کرد. همانطور که بیان شد این رنگ را بعد از بررسی شرایط مختلفی همچون اجتماعی، اقتصادی، سلامت و گاها اوضاع سیاسی جوامع مختلف انتخاب می شود.

رنگ سال 2024 چیست؟

چرا رنگ هلویی به عنوان رنگ سال 1403 انتخاب شد؟

کارشناسان و متخصصان موسسه رنگ پنتون: رنگ سال 1403 با یک حس خاص و نوستالژی از گذشته همراه است؛ اما در عین حال از تحول و حرکت رو به جلو نیز صحبت می کند. به این دلیل که ما با دیدی مثبت به زندگی نگاه می اندازیم و انگیزه مثبت داریم.

بیشترین حسی که در این پالت رنگی 2024 وجود حس آزادی است؛ که در آن تنوع رنگ های خاطره انگیز و آشنا وجود دارد.

توضیحات بیشتر رنگ مد سال 2024 این طور آمده است:

«این رنگ با ترکیب شور و نشاط رنگ زرد و گرمی و جنبش رنگ قرمز می‌تواند احساساتی متنوع از شادی و انرژی گرفته تا آرامش و صمیمیت را به مردم القا کند.»

در ادامه تعدادی استایل های هلویی و نارنجی را با هم مشاهده می کنیم تا کمی الهام بگیریم و بدانیم که برای سال جدید میلادی و شمسی 2024 ست لباس با رنگ سال رنگ نارنجی بزنیم.

1- آرامش

رنگ هلویی یک تناژ گرم و آرام دارد و بسیار آرامش بخش است. از همین رو با کاهش استرس و نگرانی در ما، احساس آرامش و تعادل را در ما می سازد.

2- انرژی

رنگ هلویی یکی از طیف های رنگی نارنجی است. از آنجایی که رنگ نارنجی انرژی زیادی دارد؛ هلویی نیز سرشار از انرژی مثبت است. رنگ هلویی را حتما در طراحی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید تا احساس مثبت اندیشی، انگیزه، شادی و خوشحالی در شما افزایش یابد.

احساسات عاشقانه

رنگ هلویی را می توان نماد از عشق و روابط عاشقانه دانست. با پوشیدن لباسی به رنگ هلویی به اطرافیان خود احساس دوستی، صلح و عشق را می بخشید.

رنگ هایی با رنگ سال 2024 ست می شوند؟

هلویی و سورمه ای

استایل شلوار جین سورمه ای تیره یا یک کت سرمه ای به همراه یک بافت یا شومیز هلویی بسیار جذاب خواهد بود.

هلویی و سفید

رنگ سفید خنثی است و به راحتی با هر رنگی ست می شود و می توان پوشید. در طراحی دکور المان هایی را انتخاب کنید که در کنار رنگ هلویی، رنگ سفید نیز قرار داشته باشد.

هلویی با طوسی روشن

در کنار هم قرار گرفتن رنگ هلویی و طوسی روشن معجزه ای در استایل و طراحی دکور شما ایجاد می کند. از این ست رنگ غافل نشوید.

هلویی با نارنجی روشن

یکی از رنگ های طیف نارنجی، هلویی است. می توانید هلویی را با سایه روشن رنگ نارنجی ست کنید. این انتخاب برای فصل پاییز و زمستان انرژی زیادی به شما می بخشد.

  • برای فصل بهار به سراغ پوشیدن رنگ نارنجی روشن بروید. آن را با یک رنگ خنثی مانند کرم ست کنید.
  • برای فصل بهار و تابستان 1403 پوشیدن استفاده از رنگ قرمز تیره در استایل تان بسیار شیک و انرژی دهنده خواهد بود. شما ظاهری جذاب و به روز خواهید شد.
  • رنگهای پاستیلی اما همچنان ترند و به روز هستند. می توانید در سال جدید 1403 نیز در استایل خود از رنگ های پاستیلی مانند: آبی روشن، یاسی کبود و خاکی روشن استفاده نمایید. این رنگ ها بسیار لطیف و آرامش بخش هستند و به شما استایلی دوست داشتنی و ملوس می بخشند.

سوتین نخی رنگ سال 2024

در حال حاضر سوتین ها با رنگ بندی متنوعی به فروش می رسند، که می توان از میان آن ها، مدل های متنوعی با رنگ هلویی یا نارنجی مشاهده کرد.

یکی از متنوع ترین دسته بندی سوتین ها، سوتین نخی شناخته می شود، که می توانید مدل های ست و تکی آن را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید؛ زیرا به دلیل تنخور بسیار راحت و پوشش نرم در میان خانم ها پرطرفدار بوده و برای استفاده روزانه مناسب است.

سوتین های مجلسی نیز با رنگ های جذاب و ترند سال 2024 طراحی شده اند. سوتین و شورت یکی از اصلی ترین پوشش برای بانوان است که تاثیر بسزایی در افزایش اعتمادبنفس آنها را دارد. می توانید بصورت اینترنتی مدل های جدید را مشاهده کنید و برای خرید آنها اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی نیلاتن همیشه به دنبال تهیه به روزترین مدل های لباس زیر بانوان بوده و بهترین کیفیت ها را در سایت خود قرار می دهد.

چند استایل زیبا با رنگ سال 1403

کریسی تیگن رنگ سال 2024 را حدس زده بود
زندایا رنگ سال 2024 را حدس زده بود
زندایا رنگ سال 2024 را حدس زده بود
مدل ناخن با رنگ سال 2024
استایل لباس تابستانی با رنگ هلویی/ نارنجی
رنگ مو سال 1403
مدل رنگ مو سال 1403