ایتامون رو فالو کن هر هفته حراج داریم 🎁

لگ ورزشی

در حال نمایش 14 نتیجه

لگ ورزشی به گونه ای طراحی و تولید شده اندکه در مقابل فعالیت های ورزشی از خود انعطاف نشان دهد و زنان زیادی ظرفدار پوشیدن این لگ زنانه هستند.

خرید لگ ورزشی زنانه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

خرید لگ ورزشی زنانه به ورزشکاران و کسانی که برای سلامتی خود تلاش می‌کنند پیشنهاد می‌شود. شما با استفاده از لگ ورزشی زنانه می‌توانید به راحتی ورزش کنید و کالری‌ها و چربی‌های خود را بسوزانید و به زندگی سلامت خود بهبود ببخشید.

[break]

لگ های ورزشی را بشناسیم

همانطور که عنوان کردیم پوشیدن لگ ورزشی یا لگینگ ورزشی به ورزشکاران به خصوص رشته های دوچرخه سواری، کراس فیت و بدنسازی توصیه می شود.

این پوشش ورزشی به افرادی که درد عضلانی در پاها دارند و یا دارای عارضه التهاب عضله هستند؛ نیز بسیار مناسب می باشد.

شلوار لگ ورزشی دارای مدل ها و جنس های مختلف و همچنین مناسب زنان و مردان است که در بازار وجود دارند. برای خرید لگ مناسب ورزشی نکاتی را باید مدنظر خود قرار دهید.

نکات انتخاب لگ ورزشی مناسب

آن ها در ظاهر بسیار تنگ و جذب هستند که همین امر ممکن است افراد را در انتخاب به تردید بیاندازد؛ اما اگر بدانید که پوشیدن اش در هنگام ورزش دارای چه مزایایی می باشد؛ حتما آن را انتخاب خواهید نمود و در ست های ورزشی تان قرار می گیرد و یکی از طرفداران پروپاقرص اش می شوید.

لگ ها دارای خاصیت کشسانی هستند و نیز از انعطاف بالایی برخوردار می باشند که این ویژگی باعث راحتی فرد در هنگام ورزش و انجام حرکات ورزشی می شود.

دست شما در انتخاب لگ ورزشی باز است و می توانید مناسب سلیق، محیط ورزشی و نوع ورزش تان؛ مدل خودتان را بخرید.

اگر نیم لگ به مدلی گفته می شود که مثل شلوارک است و تا زیر زانو را می پوشانند.

انواع لگ زنانه

ویژگی های لگ ورزشی

قد بلند/قد کوتاه:

اندازه قد این لباس ورزشی در استایل و زیبایی تان موثر است. در روزهای سرد زمستان پیشنهاد ما، پوشیدن لگ بلند است که از پوست شما در برابر سرما و خشکی هوا محافظت می کند.

کش کمر:

پهنای کش کمر باید طوری باشد که منجر به ایجاد حساسیت و اذیت تان نشود. سفتی و شلی آن باید استاندارد باشد یعنی؛ نه آنقدر شل که حواستان را پرت کند و بدون تمرکز ورزش کنید و نه آنقدر سفت که به ناحیه شکم فشار وارد سازد و نفس کشیدن را مشکل سازد و بر روی پهلو تان رد بیاندازد.

نوع الیاف:

بهترین پارچه الیاف طبیعی است که از رطوبت بدن را هنگام اجرای حرکات ورزشی جذب می کند و با یان کار بدن فرد را خنک نگه می دارد.

به افراد دارای پوست حساس، پیشنهاد ما پوشیدن لگ ورزشی با الیاف نخ و اسپندکس است. اسپندکس دارای انعطاف خوبی است و مناسب حرکات کششی می باشد.

در رشته های پیلاتس، ایروبیک، یوگا و دومیدانی، نیاز است که حتما شلوار لگ ورزشی شان از جنس اسپندکس باشد.

به افرادی که به پلاستیک و نایلون حساسیت دارند؛ لگ ورزشی نخی بهترین گزینه است. این جنس نخ بسیار راحت و سبک است؛ اما در به مرور زمان حال کشسانی اش را از دست می دهد.

در نهایت: لگ هایی که بافت شان از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی است؛ دوام و عمر خوبی را دارند.

جنس پارچه لگ به نسبت ورزش

  • ورزش های خانگی پارچه مناسب پنبه
  • ورزش بدنسازی الیاف مناسب نایلون
  • ورزش های پیاده روی و دوچرخه سواری لگ مناسب از جنس پلی استر
  • سایر حرفه های ورزشی بهترین نوع لگ، جنس اسپاندکس می باشد.

خرید اینترنتی لگ ورزشی زنانه را به راحتی تجربه کنید

ما در نیلاتن تمامی تلاش خود را کرده‌ایم تا خرید لگ ورزشی راحتی را در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دهیم. شما به راحتی می‌توانید برای تهیه‌ی این شلوار، در سایت اقدام کنید و لذت یک خرید خوب از سایت اینترنتی را بچشید.

نمایش بیشتر