ایتامون رو فالو کن هر هفته حراج داریم 🎁

نیم تنه ورزشی under armour فینگردار آستین بلند مدل243

ویژگی های اصلی محصول
  • برند : Under Armour
  • رنگ : مشکی
  • سایز : L
متاسفانه این محصول در حال حاضر موجود نیست.

می‌توانید از دسته بندی بالا، محصولات مشابه را ببینید.

توضیحات

نیم تنه ورزشی under armour فینگردار آستین بلند مدل243 پیراهن آستین بلند ورزشی یک لباس ورزشی کاملا مناسب است که کل بدن تان را در برابر آفتاب، ضربات و خراش هایی که در هنگام ورزش ممکن است وارد شود را محافظت می کند. مدل آستین بلند فینگر دار حتی کف دستان را نیز می پوشاند و در بر می گیرد.

برخی ورزش ها و فعالیت ها در فضای باز انجام می شود و این مدل دقیقا پوشش خوبی برای محافظت از آفتاب سوختگی است. به افرادی که ورزش های کوهنوردی، پیاده روی، دوچرخه سواری و طبیعت گردی انجام می دهند، پوشیدن نیم تنه ورزشی آستین بلند ورزشی پیشنهاد می شود. پارچه لباس فینگردار حالت کشی دارد و بسیار حس راحتی و رضایت مندی را در شما ایجاد می کند. در برابر سایش و اصطکاک نیز از مقاومت خوبی برخوردار است و از دوام بالایی برخوردار است. جریان هوا به خوبی در بافت های این محصول گردش دارد و مانع از تعریق زیاد و بوی بد نیز نمی گیرد.

نحوه نگهداری و شستشو نیم تنه ورزشی

در هنگام شستن از آب با دمای خیلی سرد و خیلی داغ پرهیز کنید و ترجیحا با آب ولرم بشویید. لباس ها و نیم تنه های ورزشی را مانند انواع شورت و سوتین ترجیحا با دست بشویید و از وارد کردن فشار و چلاندن زیادی پرهیز کنید. البته جنس پارچه آستین بلند فینگردار مدل 243 بعد از شستشو نیز به حالت اولیه خود بر می گردد و تغییر شکل نمی دهد. از مواد شوینده ملایم مانند انواع شامپو، صابون و مایع های لباسشویی بدون آنزیم های قوی استفاده شود. برای خشک کردن نیز از اتوکشی پرهیز شود و به منظور خشک شدن و ضدعفونی و از بین رفتن آلودگی ها و باکتری ها در معرض هوای آزاد و نور خورشید قرار دهید. لباس های و نیم تنه های ورزشی را در صورتی که به خوبی شسته شوند و خوب نگهداری شوند عمر طولانی دارند و می توان به دفعات از آن ها استفاده نمود.

مشخصات اصلی
برندUnder Armour
رنگمشکی
سایزL
سایر مشخصات
مشخصات یافت نشد
دیدگاه ها

نظر خود را ارسال کنید