همه چیز درباره استایل پاییزی مردانه

همه چیز درباره استایل پاییزی مردانه

استایل پاییزی مردانه؛ اگر از علاقه مندان به استایل کردن لباس های خود هستید، بهتر است بدانید که پاییز همان فصلی است که می توان آیتم های جذاب و لایه لایه پوشیدن را در استایل های خود به کار برد. آب و هوای پاییز متغیر بوده و می توان از این سبک استایل ها به راحتی مورد استفاده قرار داد.

بهتر است بدانید که لایه لایه پوشیدن جذابیت زیادی در استایل آقایان دارد.

به کمک استایل پاییزی پسرانه می توانید هوای غیر قابل پیش بینی پاییز را نادیده گرفته و با پوشیدن یک ژاکت یا جلیقه از روی لباس خود در برابر سرما از خود محافظت کنید و علاوه بر این استایل شیک و کلاسیک داشته باشید.

پوشیدن این سبک لباس به شدت ظاهر آقایان را تحت تاثیر قرار می دهد.

در ادامه قصد داریم به تمامی نکات در این زمینه اشاره کنیم، پس در صورتی که به استایل های خود در فصل پاییز اهمیت می دهید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کدام لباس ها برای استایل پاییزی مردانه مناسب است؟

کدام لباس ها برای استایل پاییزی مردانه مناسب است؟

لایه لایه پوشیدن

اولین و مهم ترین فاکتور در تیپ پاییزی مردانه اسپرت استفاده از لباس های نازک مردانه به صورت لایه لایه است. در این روش به راحتی می توانید انواع مختلف استایل ها را انتخاب کنید و دستتان در متنوع بودن استایل باز خواهد بود.

علاوه بر این به راحتی می توانید در صورت گرم شدن لایه های اضافی را در بیاورید.

گزینه های زیر برای استایل های پاییزی مردانه مناسب هستند:

  • تیشرت های مردانه آستین بلند
  • سویشرت و هودی
  • کت های پاییزی به خصوص مدل های چرم
  • پیراهن های دکمه دار چهارخانه
  • پیراهن های جین
  • پولوشرت
  • جلیقه های کلاسیک
  • ژاکت های کشی مردانه با یقه های بزرگ
  • کلاه و شال گردن بافت
  • پالتو، بارانی و کاپشن
  • بوت 

پوشیدن لباس هایی با پارچه های بافت دار

از بهترین روش ها برای داشتن استایلی جذاب و منحصر به فرد، استفاده از لباس های تک رنگ با پارچه های بافت دار محسوب می شوند. پارچه های بافت دار تنوع بسیار بالایی دارند، که پارچه های کبریتی در این دسته قرار گرفته و به عضو جدا نشدنی استایل های پاییزی تبدیل شده اند.

بهتر است در انتخاب لباس های بافت دار، به سراغ مدل های درشت بروید. به عنوان مثال سعی کنید ژاکت های دارای بافت ریز را کنار گذاشته و مدل هایی با بافت درشت انتخاب و خریداری کنید.

در استایل های پاییزی از ژاکت هایی با جیب های بزرگ  یا مدل هایی که سر آرنج آن ها تکه ای چرم به کار رفته است، مورد استفاده قرار دهید.

پوشیدن لباس های بافت

پوشیدن لباس های بافت ظاهر زیبایی برای استایل های پاییزی مردانه به ارمغان می آورند. تنها کافیست هنگام خرید لباس های بافت به نکات زیر توجه داشته باشید:

به اندازه لباس های بافت توجه داشته باشید؛ زیرا باید کاملا اندازه شما باشند. لباس های بافت گشاد، ظاهر مناسبی نخواهند داشت.

برای فصل پاییز استفاده از بافت های نرم و نازک گزینه مناسبی به شمار می روند؛ چون به راحتی می توانید استایل های لایه لایه ای داشته باشید.

بافت های نازک ظاهری غیر رسمی و جذاب داشته و به راحتی با کت های اسپرت، استایل می شوند. در صورتی که دو رنگ ژاکت و چند مدل کت اسپرت داشته باشید، در بسیاری از روزهای پاییزی مشکلی از بابت انتخاب لباس نخواهید داشت.

پوشیدن کت های سبک

در فصل پاییز انتخاب انواع کت ها پیشنهاد می شود. از کت های جین تا کت های چرمی برای فصل پاییز مناسب هستند. از پوشیدن این کت ها در فصل پاییز غافل نشوید.

البته بهتر است از این لباس ها برای روزهای پایانی فصل پاییز که هوا رو به سردی است، مورد استفاده قرار دهید.

در فصل پاییز برای موقعیت های رسمی و رفتن به محل کار انتخاب کت و شلوارهای رسمی مناسب است. می توانید از یک جلیقه مناسب به استایل پاییزی خود اضافه کنید.

کدام لباس ها برای استایل پاییزی مردانه مناسب است؟

بهترین رنگ ها برای استایل پاییزی مردانه

همانطور که می دانید رنگ هایی با تم نارنجی و گرم بهترین انتخاب برای فصل پاییز به شمار می روند. برای ست های پاییزی مردانه استفاده از رنگ های خاکستری، ذغالی، آبی، سورمه ای، سبز و رنگ های مکمل بسیار کاربردی هستند.

توصیه می شود در استایل های پاییزی مردانه از رنگ های متنوع و جامد استفاده کنید. در صورت داشتن استایل های لایه ای به هارمونی رنگی آن توجه داشته باشید.

رنگ کرم و قهوه ای از بهترین پالت های رنگی برای فصل پاییز محسوب می شوند. در صورت استفاده از کمی رنگ خردلی یا شتری، استایل لایه ای جذاب و زیبایی خواهید داشت.

اگر به دنبال پالت رنگی جذاب پاییزی برای کمد لباس های خود هستید، از ترکیب رنگی زیر غافل نشوید:

  • انواع زرشکی تیره و روشن
  • پرتقالی تیره، آجری و نارنجی
  • طیف های مختلف قهوه ای
  • سبز زیتونی
  • سرمه ای و آبی کاربنی

بهترین شلوارها برای استایل پاییزی مردانه

بهترین انتخاب برای استایل های پاییزی مردانه شلوار جین یا شلوار پشمی شناخته می شود. هیچ چیز به اندازه شلوار جین تیره و خوش دوخت در شیک پوشی و تناسب اندام آقایان تاثیرگذار نخواهد بود.

به راحتی می توانید در روزهای پاییزی از ترکیب شلوار جین و ژاکت مناسب در رنگ هایی همچون شتری استفاده کنید.

استفاده از شلوارهای پشمی نیز از جمله آیتم های جذاب در استایل های پاییزه مردانه به شمار می روند، که بهتر است جایگزین شلوارهای کتان شوند. البته بهتر است از رنگ های تیره آن استفاده کنید.

بهترین کفش ها برای استایل پاییزی مردانه

در روزهای بارانی استفاده از کفش مردانه و نیم بوت های سبک همچون: چکمه های چرم و بوت بسیار کاربردی است. توصیه می شود رنگ و طرح کفش های خود را با شلواری که قصد استفاده از آن را دارید، ست کنید، تا از رنگارنگ شدن استایل جلوگیری کرده و استایلی متناسب داشته باشید.

به عنوان مثال برای استفاده از بوت چرم، استفاده از شلوار جین تیره ترکیب کلاسیک جذابی را به ارمغان می آورد.

علاوه بر این بهتر است بدانید که بوت های مردانه در قد بلند دیده شدن افراد تاثیرگذار است.

کدام لباس ها برای استایل پاییزی مردانه مناسب است؟

جمع بندی پایانی

بهترین استایل پاییزی باید علاوه بر نشستن بر تن شما، متناسب با ترندهای پاییزی باشد. برای تکمیل استایل پاییزی خود توصیه می شود از کت مناسب استفاده کرده و از به کار بردن آن در استایل های خود غافل نشوید؛ زیرا کت های پاییزی سبک بوده و برای موقعیت های رسمی و غیر رسمی بهترین انتخاب هستند.