رنگ موهای ترند 2024

رنگ موهای ترند 2024

با فرا رسیدن سال نو میلادی رنگ موهای سال توسط معروف ترین میکاپ آرتیست های جهان معرفی شده است. در صورتی که طرفدار مد روز هستید و قصد رنگ کردن موهای خود را دارید، می توانید با شناخت پرطرفدارترین رنگ مو، رنگ مناسب خود را انتخاب کنید.

در ترندهای رنگ مو 2024 ترکیبی از آیتم های مدرن و کلاسیک دیده می شود. در این سبک ترکیبی از رنگ های نوستالژیک دیده می شود، که با روش های مدرن ارتقا یافته اند. از ویژگی های دیگر رنگ موهای ترند 2024 می توان به شیک و مینیمال بودن آن ها اشاره کرد. علاوه بر این بیشتر کارشناسان معتقدند که رنگ موهای ترند امسال به ظاهری نچرال و رنگ موهای طبیعی معروف هستند.

بهترین رنگ موهای امسال بدون دکلره هستند، پس می توانند بهترین انتخاب محسوب شوند؛ زیرا آسیب کمتری به موها وارد کرده و جذابیت بیشتری دارند.

رنگ مو ترند 2024

پرطرفدارترین رنگ موهای 2024

رنگ مو ترند 2024 از تنوع بالایی برخوردار است؛ که می توان از پرطرفدارترین آن ها به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ مو باتر کریم

یکی از ترندهای رنگ مو چند سال اخیر، رنگ موی باتر کریم شناخته می شود. البته امسال این رنگ مو با تناژهای گرم و طلایی و فیس فریم از ترندهای پرطرفدار شناخته می شود. این رنگ مو برای افرادی که موهای تیره ای دارند و قصد استفاده از دکلره را ندارند، بهترین انتخاب است.

رنگ مو باتر کریم با ترکیبات گرم موجب درخشش گونه در فصول سرد سال می شود و جلوه جذابی به ترکیبات هایلایتر و رژگونه می بخشد. اگر به دنبال یک ظاهری شیک و باکلاس هستید، از رنگ موهای باتر کریم با تناژ گرم استفاده کنید.

رنگ مو قهوه ای قارچی

رنگ موی قهوه ای قارچی نیز یکی از ترندهای 2024 شناخته می شود. این رنگ مو در سال 2024 شباهت بیشتری به ترکیب رنگ واقعی قارچ دارد. امسال رنگ موی قارچی با رنگ های سرد و خنثی با تناژ دودی و خاکستری فاصله زیادی داشته و ترکیبات ملایم قهوه ای و بلوطی جایگزین آن می شود.

این ترکیب رنگی تناژی طبیعی داشته و شباهت زیادی به طیف طبیعی موها دارد. با این رنگ می توان سایه ای خنثی بین خطوط گرم و سرد به ارمغان آورید. این ترکیب رنگی برای پوست های سبزه، سفید و روشن تناسب زیبایی ایجاد می کند.

با استفاده از تکنیک بالیاژ می توان هایلایت هایی نواری و سامبره روی موها ایجاد کرد و از زیبایی آن لذت برد. برای هایلایت طبیعی و نچرال پایه دکلره 7-8 پیشنهاد می شود.

رنگ مو ترند فانتزی

رنگ مو قهوه ای گیلاسی

امسال نیز مانند پارسال رنگ موهایی با تناژ قرمز یکی از پرطرفدارترین رنگ موها شناخته می شود که جذابیت بسیار بالایی دارند. البته تناژ رنگ موهای قرمز امسال تفاوت زیادی با سال های گذشته دارد. در حال حاضر ترکیب رنگ موی گیلاسی با قهوه ای و تناژ گرم و قهوه ای بسیار پرطرفدار است. این رنگ موی خاص تناسب زیادی با پوست های روشن و سرد ایجاد می کند. علاوه بر این ترکیب رنگ موی قرمز و قهوه ای در درخشش پوست سبزه و گندمی نقش مهمی دارد.

این طیف رنگی در موهای نچرال و طبیعی نیازی به دکلره ندارد، اما در صورتی که از رنگ مشکی یا حنا استفاده کرده اید، باید از رنگ موی 000 برای روشن شدن موهای خود به کار ببرید. 

رنگ مو جینجر کهربایی

این رنگ جذاب و زیبا ترکیبی از رنگ های مسی و نارنجی بوده و تناژ ملایم و مخمل گونه ای دارد. سایه خاص کهربایی با تناژهای مختلف پوستی هماهنگ می شود. در صورتی که به دنبال تغییراتی چشمگیر هستید، انتخاب این رنگ مو پیشنهاد می شود. انتخاب رنگ گرم و غنی کهربایی به پرحجم دیده شدن موها کمک می کند. اگر موهای صاف و کم حجمی دارید، انتخاب رنگ موی کهربایی بهترین انتخاب است.

رنگ مو مشکی پر کلاغی

در صورتی که انواع رنگ موهای لایت و بالیاژ را نمی پسندید، می توانید رنگ موی خاص و جذاب پرکلاغی را انتخاب کنید. درخشش و زیبایی این رنگ مو را می توانید در استایل های سلنا گومز مشاهده کنید. با این ترکیب رنگی جوانی و جذابیت دوباره ای به چهره خود بیفزایید. رنگ مشکی پرکلاغی محدودیت سنی نداشته و برای افراد در سنین مختلف مناسب است، که می تواند با حفظ ظاهر نچرال تغییری اساسی ایجاد کند.

فراموش نکنید که رنگ های سر تا سری هرگز از مد نمی افتند. البته در نظر داشته باشید که روشن کردن موهای مشکی کار دشواری است و آسیب زیادی به موها وارد می کند. 

رنگ مو تنباکویی

یکی از ترکیبات خانواده بلوند قهوه ای رنگ تنباکویی به شمار می رود، که هم با دکلره و هم بدون دکلره انجام می شود. رنگ موی تنباکویی ترکیبی از تناژ نچرال، قهوه ای و بلوند را در خود جای می دهد. این رنگ برای تمامی خانم ها مناسب بوده و می توانید بدون در نظر گرفتن رنگ پوست و چشم خود از خروجی کار لذت ببرید. می توانید از رنگ تنباکویی برای اجرای تکنیک بالیاژ یا بیبی لایت استفاده کنید، که این کار در پرحجم دیده شدن موهایتان تاثیرگذار است. برای جلوگیری از آسیب به موهایتان رنگ تنباکویی را بدون دکلره مورد استفاده قرار دهید.

رنگ مو فانتزی

رنگ مو ترند فانتزی در میان دخترخانم های جوان پرطرفدار است. رنگ های فانتزی ابتدایی معمولا با کنتراست بالا و بسیار شارپ بودند و پررنگ ترین رنگ ها را ارائه می دادند، که برای بسیاری از خانم ها جذاب بود، اما به مرور زمان از جذابیت آن ها کم شد. در حال حاضر رنگ موهای فانتزی ارتقا یافتند و رنگ موهای پاستیلی نسخه بروز شده تناژ فانتزی هستند. رنگ موهای امروزی تناژ ملایم تری دارند، که می توان به رنگ های هلویی، قرمز مخملی شارپ، آبی آسمانی پاستیلی و صورتی باربی اشاره کرد.

پرطرفدارترین رنگ مو

جمع بندی پایانی

ترند رنگ موی 2024 برای علاقه مندان به رنگ مو، اهمیت بالایی دارد. برای داشتن رنگ موهای جذاب و زیبا شناخت رنگ موهای ترند و نکات مهم در این زمینه تاثیرگذار است، که در این مقاله تمامی موارد را مورد بررسی قرار دادیم، پس می توانید با خیال راحت بهترین رنگ موها را داشته باشید.