بهترین رنگ مو مناسب هر فرد

بهترین رنگ مو مناسب هر فرد

انتخاب رنگ موی مناسب در زیبایی و جذابیت چهره افراد تاثیر بسزایی دارد و موجب باز شدن رنگ پوست و افزایش زیبایی موها می شود. انتخاب رنگ موی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد و باید علاوه بر تناسب با دیگر اعضای صورت، متناسب با رنگ پوست باشد، تا ظاهر جذابی به چهره شما ببخشد. در چنین موقعیتی با رنگ کردن موهای خود احساس پشیمانی نخواهید داشت.

در ادامه به نکات مهم در انتخاب مناسب ترین رنگ مو اشاره خواهیم کرد، پس تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی بهترین و بی ضررترین رنگ مو چیست؟

ویژگی بهترین و بی ضررترین رنگ مو چیست؟

آمونیاک موجب نفوذ رنگ مو به کوتیکول ها می شود و با آسیب به کوتیکول ها، به تثبیت رنگ آن کمک می کند. بهترین و مناسب ترین رنگ مو، محصولی است، که در آن از آمونیاک استفاده نشده یا میزان آن بسیار محدود باشد.

این ماده شیمیایی به مرور زمان موجب خشکی و شکنندگی و از بین رفتن سلامت موها می شود. توصیه می شود رنگ موهای خود را از میان برندهای معتبر و با کیفیتی که دارای ترکیبات گیاهی هستند، انتخاب کنید، تا در کنار زیبایی موهایی سالم و شاداب داشته باشید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای هر فرد

مهم ترین گام در انتخاب بهترین رنگ مو شناخت رنگ پوست است. رنگ پوست بسیاری از افراد در سه دسته سرد، گرم و خنثی قرار می گیرد. برای شناخت این موضوع بهتر است به رنگ های روی مچ دست خود توجه کنید. در صورتی که تناژ رنگی این رگ ها متمایل به آبی یا بنفش بود، نشان دهنده سرد بودن رنگ پوست است.

در صورتی که رگ ها متمایل به رنگ سبز بود، نشان دهنده گرم بودن رنگ پوست است. 

به طور کلی پیشنهاد می شود برای پوست های سرد و روشن از رنگ موهای سرد و برای پوست های گرم و تیره از رنگ هایی با تناژ گرم استفاده کنید.

زیباترین رنگ مو برای پوست روشن

زیباترین رنگ مو برای پوست روشن و افرادی که پوستی سفید با تناژ گرم دارند، می توانند از رنگ موهای روشن استفاده کنند. رنگ موهای مناسب برای این افراد شامل: بلوند توت فرنگی، عسلی، رنگ های پلاتینی و بلوند شامپاینی می شود.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

اگر جز افرادی هستید که پوستی نه تیره و نه روشن دارید، انتخاب بهترین رنگ مو کار سختی نیست و دستتان در انتخاب باز است. اگر دارای پوست متوسط با تناژ گرم هستید، زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی؛ انتخاب رنگ های کارامل طلایی و مسی شناخته می شود، اما در صورتی که دارای تناژ سرد هستید، تن های خاکستری مانند: قهوه ای گردویی یا بلوند گندمی را انتخاب کنید.

رنگ قهوه ای یا سایه های خاکی برای پوست های زیتونی و رنگ دارچینی برای پوست های سرد مناسب هستند.  

بهترین رنگ مو برای افراد با پوست تیره

برای افرادی که دارای پوست تیره و تناژ سرد هستند، رنگ هایی همچون: اسپرسو و مشکی مناسب است. برای پوست های تیره با تناژ رنگی گرم، رنگ قهوه ای یا قهوه ای متمایل به قرمز پیشنهاد می شود.

بهترین رنگ مو برای افراد با چشم های سبز

مناسب ترین رنگ مو برای افراد با چشم های سبز و پوست روشن، آلبالویی یا قهوه ای با هایلایت قرمز شناخته می شود. هایلایت مو با رنگ طلایی مایل شکلاتی، بلوند استخوانی، بلوند عسلی و بلوند روشن نیز برای این افراد بهترین انتخاب خواهد بود.

درصورتی که پوستی گلگون دارید، ما به شما رنگ موی مشکی را پیشنهاد می کنیم. شک نکنید رنگ موی مشکی در کنار پوست سرخ و چشم های سبز تناسب زیادی ایجاد می کند.

افرادی که دارای پوست سرد هستند، می توانند رنگ بلوطی ملایم یا قهوه ای با تناژ خاکستری یا طیف آبی و بنفش را انتخاب کنند.

افرادی که دارای پوست گرم و چشم های سبز هستند، می توانند از رنگ موهایی با طیف قرمز، نارنجی و زرد استفاده کنند.

از رنگ های مناسب این افراد می توان به ماهگونی، کاراملی ملایم و شکلاتی تیره اشاره کرد.

بهترین رنگ مو برای افراد چشم و ابرو مشکی

افرادی که دارای چشم و ابروهای مشکی هستند، پوستی گرم و تابستانی یا سرد و زمستانی دارند. مناسب ترین رنگ مو برای این افراد با پوست گرم، مشکی، قهوه ای متوسط و قهوه ای طلایی شناخته می شود. در صورتی که قصد هایلایت کردن موهایتان را دارید، هایلایت گرم بهترین گزینه است.

زیباترین رنگ مو برای پوست روشن

جمع بندی پایانی

انتخاب بهترین رنگ مو مناسب هر فرد در زیبایی و جذابیت چهره تاثیر بسزایی دارد. برای داشتن بهترین رنگ مو، توجه به رنگ پوست و چشم و ابروی افراد اهمیت زیادی دارد، که در این مقاله تمامی موارد را مورد بررسی قرار دادیم.