چگونه با لباس مشکی آرایش کنیم؟

چگونه با لباس مشکی آرایش کنیم؟

تمامی خانم ها حداقل یک مدل لباس مشکی در کمد خود دارند. رنگ مشکی ملکه رنگ ها شناخته می شود و به هر استایلی جذابیت می بخشد. زمانی که استایل تمام مشکی را انتخاب می کنید چشم ها به شما خیره می شوند. علاوه بر این می توانید سبک خاصی در آرایش کردن داشته باشید.

مشکی در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد، به همین دلیل می توان سبک خاصی از آرایش را متناسب با نیازهای روزانه خود داشته باشید.

استایل مشکی در میان تمامی خانم ها پرطرفدار است، به همین دلیل بسیاری از خانم ها دغدغه بهترین میکاپ با استایل مشکی را دارند. در ادامه قصد داریم به روش های آرایش مناسب با لباس مشکی اشاره کنیم، پس در صورتی که به استایل و ظاهر خود اهمیت می دهید تا انتها همراه ما باشید.

آرایش مناسب با لباس مشکی

آرایش های مناسب با لباس مشکی

رنگ مشکی بسیار کاربردی بوده و برای تمامی موقعیت ها قابل استفاده است. این رنگ بسیار پرطرفدار بوده و خانم ها در تمام سنین از این رنگ در بسیاری از استایل های خود مورد استفاده قرار می دهند.

یک استایل تمام مشکی بسیار شیک و جذاب است، اما ممکن است کمی یکنواخت به نظر برسد. به همین منظور توصیه می شود تا با رنگ ها بازی کرده و استایل تمام مشکی خود را از یکنواختی خارج کنید.

مراحل آرایش با استایل مشکی به شرح زیر است:

آماده سازی پوست

پیش از شروع آرایش با لباس مشکی، باید پوست را برای انجام آن پاکسازی و آماده کنید. به کمک تونر پوست خود را تمیز کرده و سپس از مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنید. با انجام این کار صورتتان شاداب و درخشان دیده می شود و در لباس مشکی چهره ای خسته و پیر نخواهید داشت.

آماده سازی لب

بهترین رژلب برای آرایش با لباس مشکی انتخاب رژلب با سایه های قرمز شناخته می شود. خانم های دارای پوست روشن می توانند از رژلب های قرمز روشن و خانم های پوست برنز و تیره می توانند از رژلب های قرمز با تناژ تیره استفاده کنند.

آماده سازی چشم ها

آرایش چشم با لباس مشکی چگونه است؟ اگر برای استایل مشکی به دنبال آرایشی ساده و سریع هستید، تنها به خط چشم و ریمل نیز دارید. باید خط چشم و ریمل مشکی انتخاب کنید؛ زیرا حالتی برجسته تر و زیباتر به چشم ها می دهد. برای این سبک میکاپ استفاده از ریمل و خط چشم رنگی یا قهوه ای گزینه مناسبی محسوب نمی شود.

آرایش برای لباس مشکی مجلسی

برای شرکت در مجالس عروسی استفاده از رنگ های سایه روشن و شفاف در پلک های بالا و پایین همه چیز را تغییر خواهد داد و به عنوان بهترین جایگزین برای رنگ های دودی و زمانی که می خواهید ظاهر خود را به صورت طبیعی نمایان کنید، عمل می کند.

موهای خود را براشینگ کرده و به آن ها موج دهید. سپس اکسسوری ها و جواهرات ظریفی انتخاب کنید.

در نهایت شما برای مراسم عروسی آماده خواهید بود. این سبک استایل شیک و ساده بوده و در میان بسیاری از خانم ها پرطرفدار است. داشتن چنین استایلی چشم ها را به سمت سادگی و عین حال جذابیت شما خیره می کند.

بسیاری از خانم ها تمایل دارند در مراسم های رسمی و عروسی از لباس مشکی استفاده کنند. بهترین سبک آرایش در این مراسمات، آرایش چشم ساده و ملایم و رژلب قرمز به شمار می رود. از براشینگ ساده و مواج موها غافل نشوید.

اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید، این مدل میکاپ بسیار مناسب است. برای سایه پشت چشم از یک رنگ ملایم و براق استفاده کنید. بهتر است از یک تناژ رنگی برای سایه چشم و رژلب خود استفاده کنید و سپس یک خط چشم دنباله دار بکشید. استفاده از رنگ های شاین و گرم علاوه بر افزایش ظرافت چهره، تناسب بسیار زیادی با استایل مشکی دارد. 

آرایش چشم با لباس مشکی

نحوه آرایش طبیعی با لباس مشکی

برای دورهمی های دوستانه بهترین گزینه انتخاب رنگ های ساده و ملایم است. یکی از ترندی ترین رنگ ها که در حال حاضر بسیار پرطرفدار است، صورتی به شمار می رود. از یک رنگ مشابه برای پشت پلک و لب ها استفاده کنید.

در این سبک آرایش نیازی به خط چشم های دنباله دار نیست و استفاده از ریمل و طراحی ابروها کفایت می کند.

اگر موهایی بالیاژ شده دارید از این سبک میکاپ غافل نشوید؛ زیرا تاثیرات فوق العاده ای در استایل تان خواهد داشت.

نحوه آرایش خنثی با لباس مشکی

از دیگر ترفندهای آرایش با لباس مشکی، استفاده از رنگ های خنثی شناخته می شود. رنگ های خاکی و کرم در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرند.

رنگ های مورد استفاده در آرایش نود یا خنثی به راحتی با تمامی لباس ها هماهنگ می شوند، اما در ترکیب با لباس مشکی بسیار شیک و جذاب نمایان می شوند.

برای پشت پلک از یک سایه کرم رنگ و خط چشم برجسته استفاده کنید و می توانید برای لب ها رژ لب شامپاینی در نظر داشته باشید.

برای زیبایی بیشتر این سبک استایل مدل موی دم اسبی و چتری جلوی سر تاثیر بسزایی دارد.

نحوه آرایش با لباس مشکی برای قرارهای شبانه

زمانی که برای ست کردن با لباس مشکی از رژلب نارنجی روشن استفاده می شود، گرما را به ارمغان آورده و جایگزین مناسبی برای رنگ قرمز شناخته می شود.

این رنگ رژلب برای تمامی فصول سال مناسب است، پس توصیه می شود چند رنگ قرمز و نارنجی را امتحان کرده و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

به هماهنگی میان رنگ چشم ها و لب ها توجه داشته باشید؛ زیرا در ایجاد تعادل و تناسب تاثیرگذار است.

البته در نظر داشته باشید که در رنگ پالتی که می خواهید انتخاب کنید، انتخاب های بی پایانی وجود دارد، که رنگ نارنجی یکی از بهترین رنگ ها شناخته می شود.

نحوه آرایش جسورانه با لباس مشکی

در این سبک آرایش بهتر است رژلبی با رنگ قرمز تیره انتخاب کنید. البته برای سایه چشم از رنگ روشن استفاده کرده و خط چشمی دنباله دار بکشید.

نحوه آرایش با لباس مشکی برای قرار ناهار

پوشیدن لباس مشکی در تمامی موقعیت ها مناسب است. در این سبک آرایش از مداد مشکی برای پلک پایینی خود استفاده کنید و برای گوشه داخلی چشم ها از سایه شاین روشن استفاده کنید. انجام این کار موجب شادابی بیشتر چشم ها می شود. چند بار ریمل روی مژه ها بزنید و روی گونه ها از کانتور نرم و هایلایتر استفاده کنید. در انتها با رژلب صورتی آرایش خود را تکمیل کنید.

توصیه می شود در موقعیت های خاص به هماهنگی میان استایل تان با کیف و کفش توجه داشته باشید.

آرایش برای لباس مشکی مجلسی

جمع بندی پایانی

برای داشتن یک استایل مشکی شیک و جذاب توجه به مدل مو و سبک آرایش اهمیت بالایی دارد. در تمامی موقعیت ها بهتر است از آرایش خاص و منحصر به فردی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.
در این مقاله به ترفندهای آرایش با لباس مشکی اشاره شد. امیدواریم مطالب گفته شده مورد توجه تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کرده باشید.