نحوه ست کردن کتانی کانورس در استایل

نحوه ست کردن کتانی کانورس در استایل

کانورس از اولین برندهای ورزشی شناخته می شود، که یک قرن از قدمت آن می گذرد. افتتاحیه کارخانه کفش کانورس توسط شخصی به نام مارکز کانورس در ماساچوست آمریکا صورت گرفت.

کفش های تولید شده توسط این برند، زیبا و راحت بوده و از جنس برزنت و چرم تولید می شد، که به سرعت مورد استقبال بازیکنان بسکتبال و شخصی به نام چارلز تیلور قرار گرفت.

این شخص علاقه ویژه ای به کفش های آل استار داشت و همین موضوع موجب شد تا این برند به رشد و توسعه در سطح جهانی دست یابد. این برند کفش ورزشی خود را با نام آل استار وارد بازار کرد.

با اتفاقات مختلفی که این برند پشت سر گذاشت، توانست کفش هایی متناسب با تمامی افراد با هر جنس و سنی تولید کند.

در حال حاضر این شرکت توسط برند نایک خریداری شده است که محصولات آن را در کشورهای مختلف تولید می کنند.

کفش های آل استار اسپرت بوده و محدودیت جنسیتی وجود ندارد، پس خانم ها و آقایان می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

اگر به استفاده از این کفش ها در استایل های خود علاقه دارید، تا انتها همراه ما باشید.

در ادامه به نحوه استایل با کانورس اشاره خواهیم کرد.

نحوه ست کردن استایل با کفش کانورس

ویژگی های کفش کانورس اصل

پیش از آن که به نحوه ست کردن کفش های کانورس بپردازیم، بهتر است با مهم ترین ویژگی مدل های اورجینال آن آشنا شوید؛ زیرا مدل های فیک زیادی در بازار موجود است، که شاید تشخیص اصل بودن آن کار دشواری باشد، اما با توجه به نکات زیر می توانید نسبت به اصل و فیک بودن کفش های کانورس مطمئن شوید.

ویژگی های کفش کانورس اورجینال شامل موارد زیر است:

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، وزن کفش است. کفش های آل استار اورجینال وزن بسیار سبکی دارند، اما نمونه های فیک بسیار سنگین هستند.

دومین نکته ای که باید آن را مورد بررسی قرار دهید جنس محصول شناخته می شود. این برند همچنان با گذشت سال های طولانی کیفیت بالای پارچه را حفظ کرده است؛ در صورتی که مدل های فیک بسیار بی کیفیت هستند.

آخرین نکته ای که هنگام خرید آل استار اورجینال اهمیت دارد، محل قرارگیری آرم محصول است. معمولا در مدل های اورجینال، آرم روی ساق یا مچ کفش دیده می شود، اما در مدل های فیک به دلیل استفاده از مهر، چاپ آرم به خوبی صورت نمی گیرد. علاوه بر این در مدل های اصلی دور آرم به صورت ظریف دور دوزی شده است و در مدل های فیک این دور دوزی ها وجود ندارد.

نحوه ست کردن استایل با کفش کانورس

در ست کردن کتانی کانورس زنانه به سبک خاصی از لباس نیاز نخواهید داشت. انتخاب یک شلوار جین، پیراهن یا مانتو نخی ساده کفایت می کند.

در حال حاضر کفش های آل استار با رنگ بندی متنوعی در بازار موجود است، که می توانید یکی از رنگ های آن را با لباس های موجود در کمد خود استایل کنید.

در قسمت زیر به برخی از این استایل ها اشاره خواهیم کرد:

کفش های کانورس رنگی

کفش های آل استار رنگی در میان بسیاری از خانم ها محبوب و پرطرفدار است. این کفش های اسپرت و بادوام بهترین انتخاب برای استفاده روزانه به شمار می روند. تنها کافیست با کمی دقت و توجه آن را با لباس های مناسب ست کنید.

در صورت استفاده از کفش های آل استار رنگی باید تضاد مناسبی با رنگ لباس ایجاد کنید؛ مثلا اگر کفش شما قرمز است، می توانید یک شوار با رنگ آبی دریایی پوشیده و برای بالاتنه یک لباس نخی رنگ روشن بپوشید.

استایل با کانورس

کفش های کانورس مشکی ساق دار

رنگ مشکی در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد. یعنی به راحتی می توان از هر رنگی برای ست کردن با کفش مشکی استفاده کرد. در صورتی که دو رنگ خنثی به درستی با یکدیگر ست شوند، استایل شیک و زیبایی به ارمغان می آورند. این مدل کفش آل استار برای فصول سرد سال بهترین انتخاب است.

کفش های کانورس مشکی ساق کوتاه

در صورت انتخاب کفش رنگ مشکی ساق کوتاه، به این موضوع توجه داشته باشید که تمامی لباس هایتان تیره نباشد. شلوار جین آبی گزینه مناسبی برای ست کردن با این کفش ها به شمار می رود. در روزهای سرد سال می توانید از شال گردن مناسب برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

کفش کانورس سفید

با انواع کفش های آل استار سفید استایل شیک و زیبایی خواهید داشت. برای ست کردن با کفش های کانورس سفید استفاده از انواع شلوارها امکان پذیر است و استایل جذاب و زیبایی به ارمغان می آورد.

توصیه می شود اگر کفش انتخابی ساق بلند است دمپای شلوار خود را کمی تا بزنید و اگر ساق کوتاه است، از شلوار جین های رنگ روشن استفاده کنید.

البته استفاده از شلوار رنگ تیره نیز امکان پذیر است؛ زیرا سفید در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد و به راحتی با تمامی رنگ ها ست می شود.

بهترین استایل با کفش کانورس

برای ست کردن کفش های کانورس تنها نباید به شلوار و بالاتنه توجه کرد. استفاده از اکسسوری مناسب در جذابیت استایل شما تاثیرگذار است. از اکسسوری هایی که می توان با کفش آل استار مورد استفاده قرار داد، در زمستان کلاه و شال گردن و در تابستان عینک آفتابی محسوب می شود.

برای ست کردن کفش های آل استار، استفاده از شلوارهای اسلیم کات یا اسکینی گزینه مناسبی شناخته می شود.

در فصل تابستان کانورس سفید و در زمستان رنگ های تیره یا مشکی را انتخاب کنید.

می توان برای داشتن یک استایل منحصر به فرد مردانه با کفش کانورس، از شلوارک استفاده کرده و استایل جذاب و غیررسمی داشته باشید.

ست کردن کفش کانورس با شلوارک

برای ست کردن کفش کانورس با شلوارک مردانه باید کل استایل را غیررسمی نگهدارید. بین شلوارک های جین و کتانی مدل های ساده را انتخاب کرده و استایل جذاب و زیبایی به ارمغان آورید.

اگر کفش کانورس انتخابی ساق بلند است، باید اندازه شلوارک بالای زانو باشد. مدل های ساق کوتاه به راحتی با شلوارک های روی زانو استایل می شوند.

می توانید برای بالاتنه از تیشرت های ساده یا لباس های طرح دار استفاده کنید. برای تکمیل این استایل در فصل تابستان استفاده از عینک و کلاه مناسب پیشنهاد می شود.

کفش کانورس

جمع بندی پایانی

در حال حاضر برندهای زیادی در زمینه تولید کفش های ورزشی روزمره فعال هستند، که هیچ کدام جلوه و شکوه کفش های نایک و آدیداس را نخواهد داشت.

البته برخی از برندها کفش های ساده ای طراحی کرده اند، که توانسته اند طی سال های طولانی انتخاب اقشار مختلف جامعه باشند.

امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشد و بهترین استایل را با کفش های کانورس داشته باشید.