بهترین ترفندهای آرایش برای افراد چشم رنگی

بهترین ترفندهای آرایش برای افراد چشم رنگی

آرایش چشم، یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت شناخته می شود، که در زیبایی چهره تاثیرگذار است. در صورتی که آرایش متناسب با رنگ چشم ها انجام شود، زیبایی چهره دو چندان می شود.

ارایش چشم رنگی نسبت به چشم های تیره و قهوه ای دشوارتر بوده و بهتر است با دقت بیشتری صورت گیرد؛ زیرا کوچک ترین اشتباه موجب از بین رفتن زیبایی و جذابیت چشم ها می شود.

در صورتی که آرایش بر اساس اصول و قوانین خود انجام شود، جذابیت و زیبایی چشم ها بی نظیر خواهد شد.

جدیدترین مدل های آرایش برای افراد چشم رنگی

آرایش مناسب برای تمامی چشم های رنگی، یکسان نیست و بهتر است برای هر یک از آن ها رنگ های مناسبی استفاده شود، تا چهره ای جذاب و زیبا داشته باشید.

جدیدترین مدل های آرایش برای چشم های رنگی

آرایش مخصوص چشم های سبز

خانم های دارای چشم های سبز، جذاب ترین و زیباترین چشم ها را دارند. در صورت ناسازگاری آرایش با این رنگ چشم نه تنها چهره زیبا نمی شود، بلکه از زیبایی شما کم می کند.

پس از زیرسازی و استفاده از کانسیلر یک سایه سبز رنگ تیره تر یا روشن تر از چشمان خود انتخاب کنید.

به هیچ عنوان از تن رنگی مشابه رنگ چشم خود استفاده نکنید، تا آرایشی جذاب تر و زیباتری داشته باشید.

اگر طرفدار آرایش های چشم گیر و متضاد هستید، سایه هایی با رنگ بنفش، یاسی، ارغوانی، بنفش تیره و سایه هایی با رنگ مسی، قهوه ای، بژ، هلویی، صورتی، شکلاتی و طوسی بهترین انتخاب شناخته می شوند.

برای اینکه رنگ چشم ها بیشتر نمایان شود، دو سوم پلک گوشه چشم خود را سایه طلایی بزنید و سپس در کنار سایه طلایی از رنگ های متضاد استفاده کنید. اگر برای چشمان سبز از این سبک آرایش استفاده کنید، به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد.

برای چشم های رنگ سبز از رنگ های آبی پاستیلی، نقره ای و رنگ های سرد استفاده نکنید؛ زیرا صورت را رنگ پریده نمایان می کند.

برای افرادی که چشم های سبز دارند، استفاده از ریمل حائز اهمیت است. ریمل تضاد فوق العاده ای میان مژه و چشم ها ایجاد می کند، که زیبایی چشم ها را افزایش می دهد. توصیه می شود از ریمل های پر و مخملی استفاده کنید و در صورت کم پشتی مژه ها از مژه مصنوعی استفاده کنید.

برای جذابیت بیشتر از خط چشم استفاده کنید. خط چشم های باریک و ظریف بهترین مدل خط چشم برای چشم های سبز شناخته می شوند، پس برای پشت و زیر چشم خط چشم مشکی باریک و ظریف بکشید و آن را تا قسمت انتهایی چشم ادامه دهید. استفاده از رنگ ابرو نیز برای این افراد مناسب است.

آرایش چشم رنگی

آرایش مخصوص چشم های آبی

یکی از کمیاب ترین چشم ها در میان مردم جهان، چشم های آبی شناخته می شوند، که تنها 8 الی 10 درصد از مردم جهان را تشکیل می دهند.

چشمان آبی جذابیت و زیبایی خاصی به افراد می دهند. تحقیقات نشان می دهد، که افراد به سمت کسانی که چشم های آبی دارند، جذب می شوند. در صورتی که این چشم ها به درستی آرایش شوند، فوق العاده خواهند شد.

سایه های قهوه ای، مسی، برنز، مرجانی، هلویی، صورتی و نارنجی بهترین گزینه برای چشمان آبی شناخته می شوند. این رنگ ها تضاد دلربایی ایجاد کرده و چشمانی درخشان تر از پیش دیده می شود.

برای چشمان آبی، استفاده از سایه هایی نزدیک به رنگ آبی توصیه نمی شود؛ زیرا استفاده از این رنگ ها از تاثیرگذاری و جذابیت چشمان آبی کم می کند.

هنگام سایه زدن بر گوشه های خارجی چشم متمرکز شوید. اگر پوستی روشن دارید، استفاده از خط چشم های مشکی پیشنهاد نمی شود و بهتر است خط چشم ظریف با رنگ های سبز و آبی بکشید.

برای افزایش جذابیت چهره از ریمل یا مژه مصنوعی استفاده کنید.

آرایش چشم عسلی

آرایش مناسب چشم های عسلی

چشمان عسلی از جذابیت خیره کننده ای برخوردار هستند. اگر چشم های عسلی دارید، می توانید با چند ترفند ساده و آرایش متناسب، زیبایی چهره خود را افزایش دهید.

برای چشم های عسلی استفاده از سایه های رنگ قهوه ای تیره، طلایی یا سبز تیره بهترین انتخاب شناخته می شوند. با استفاده از سایه های رنگ برنز یا بادمجانی، رنگ چشم ها به سمت سبز و طلایی متمایل می شود. استفاده از ریمل مشکی برای انواع آرایش ضرورت دارد و به زیبایی چهره کمک می کند.

چشم های عسلی رنگ روشنی دارند و خط چشم بادمجانی تیره و دنباله دار حالت بی نظری به چشم ها می دهد. در مرحله آخر از یک رژلب مناسب برای تکمیل آرایش و زیبایی بیشتر استفاده کنید.

جدیدترین مدل های آرایش برای چشم های رنگی

آرایش مناسب چشم های کهربایی

چشم های کهربایی در دسته خاص ترین چشم ها قرار می گیرند. رنگ این چشم ها زرد متمایل به طلایی و مسی است. با استفاده از آرایش شیک و زیبا می توانید چهره ای خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

برای داشتن یک آرایش خوب باید بر اساس رنگ چشم هایتان سایه و خط چشم مناسب را انتخاب کنید.

رنگ های قهوه ای، طلایی و سیاه ترکیب جالبی در کنار یکدیگر ایجاد می کنند، پس در کنار سایه های قهوه ای و طلایی، رنگ مشکی را فراموش نکنید.

توصیه می شود در ابتدا از سایه قهوه ای و طلایی استفاده کرده و سپس از رنگ مشکی به گوشه خارجی چشم هایتان بزنید. البته برای چشمانی که با یکدیگر فاصله دارند، استفاده از سایه مشکی پیشنهاد نمی شود؛ زیرا استفاده از رنگ مشکی فاصله چشم ها را افزایش می دهد.

برای تکمیل آرایش از خط چشم آبی ظریف و باریک و ریمل مشکی حجم دهنده استفاده کنید. با این سبک آرایش چشمان کهربایی مانند بلورهای طلا می درخشند.

جدیدترین مدل های آرایش برای چشم های رنگی

آرایش مناسب چشم های طوسی

چشم های طوسی یکی از نادرترین چشم ها شناخته می شوند، که می توانید با رنگ های بسیار زیادی به گیرایی و جذابیت آن بیفزایید. 

برای انتخاب سایه چشم، رنگ های دودی یا آبی با تم نقره ای بهترین انتخاب به شمار می روند. استفاده از خط چشم در افزایش زیبایی چشمان طوسی تاثیرگذار است.

استفاده از خط چشم قهوه ای به زیبایی بیشتر چشم های طوسی کمک می کند، اما در صورتی که علاقه ای به رنگ قهوه ای ندارید، از خط چشم سفید مرواریدی استفاده کنید، تا رنگ طبیعی چشم ها بیشتر از قبل دیده شود.

جمع بندی پایانی

ترفندهای آرایش برای افراد چشم رنگی اهمیت بالایی دارد. علاوه بر رنگ چشم، فرم و حالت چشم و رنگ پوست نیز در سبک آرایش تاثیرگذار است، پس تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید. برای داشتن بهترین آرایش با چشم های رنگی، نوع آرایش چشم و انتخاب رنگ ها تاثیرگذار است. در این مقاله به تمامی نکات آرایشی برای افراد چشم رنگی اشاره شد.