انواع مدل موهای زنانه بر اساس فرم بینی

انواع مدل موهای زنانه بر اساس فرم بینی

مطمئنا بسیاری از خانم ها حداقل یک بار تحت تاثیر مد و زیبایی قرار گرفته و موهای خود را چتری کرده اند. البته ممکن است پس از چتری کردن موها نسبت به تصمیمی که گرفته اند منصرف شوند؛ زیرا مدل مو متناسب با فرم چهره و اجزای صورتشان نیست.

معمولا خانم ها با انتخاب مدل موی جدید احساس می کنند بینی در مرکز توجه قرار دارد، اما دیگر نیازی به نگرانی نیست. با انتخاب یک مدل موی مناسب می توانید به تناسب میان اجزای صورت خود کمک کرده و آن را به بهترین شکل نمایان کنید. در این مقاله به معرفی بهترین مدل موها بر اساس فرم بینی اشاره خواهیم کرد.

مدل موی مناسب هر فرم بینی را بشناسیم

مطمئنا برای درصد زیادی از خانم ها انتخاب مدل مو مناسب کار دشواری است. مدل موی مناسب با هر فرم بینی شامل موارد زیر است:

مدل موی مناسب هر فرم بینی را بشناسیم

فرم بینی دراز

برای خانم هایی که بینی درازی دارند، مدل مویی که صورت آن ها را قاب کند، بسیار مناسب است؛ مانند: مدل موی باب. 

این کار به ایجاد تعادل میان اجزای چهره کمک می کند. اگر به دنبال راهی برای کوچک تر دیده شدن بینی خود هستید، مدل موی باب نامرتب و لایه لایه را انتخاب کنید. لیدی گاگا نیز جز این دسته از افراد محسوب می شود.

فرم بینی پهن

افرادی که بینی پهنی دارند، مدل موی فرق وسط تعادل مناسبی میان اجزای چهره ایجاد می کند. مدل موی فرق از وسط اجزای مختلف صورت را برجسته تر نمایان می کند. بهتر است این افراد مدل موهای یک اندازه و یکنواخت را انتخاب کنند. ریحانا خواننده معروف آمریکایی نیز با این ترفند آشنا بوده و آن را به کار می برد.

فرم بینی دکمه ای

اگر فرم بینی کوتاه، گوشتی و دکمه ای دارید، بهتر است موهای خود را کوتاه کرده و حالت بیشتری به آن ها بدهید. می توانید این موج یا فر بیشتر را بر روی مدل موی باب یا پیکسی انجام دهید. بینی شما با این مدل مو از هر زاویه ای به بهترین شکل دیده خواهد شد.

به هیچ عنوان مدل موی خود را به سمت بالا حالت ندهید؛ بهتر است آن را پشت گوش بزنید یا بگذارید روی پیشانی بیفتد. اسکارلت جوهانسون بارها این مدل مو را انتخاب کرده است.

مدل موی مناسب هر فرم بینی را بشناسیم

فرم بینی عقابی

افرادی که بینی قلابی شکل دارند، دارای شخصیت فوق العاده ای هستند. برای بینی های عقابی باید از برش های خاص و مدل های جسورانه ای استفاده کنید؛ به عنوان مثال: مدل موی چتری فوق العاده خواهد بود. با انتخاب این مدل موها تعادل میان بالا و پایین صورت برقرار می شود؛ زیرا توجه را از بینی دور می کند. برای اینکه فرم بینی ظاهر زیبایی داشته باشد، از مدل موی چتری غافل نشوید. مریل استریپ فردی است که با این فرم بینی چندین بار نامزد دریافت اسکار شده است.

فرم بینی پیازی

شاید تا به حال با این فرم بینی آشنایی نداشته باشید. بینی های پیازی در قسمت پایین پهن و گوشتی هستند. درصد زیادی از خانم هایی که این فرم بینی را دارند، ریسک نمی کنند، اما پیشنهاد ما برای ایجاد تناسب و باز شدن چهره انتخاب مدل موی پیکسی کوتاه است. در حال حاضر می توان این مدل مو را با رنگ های بلوند یا فانتزی مشاهده کرد. شخصی که تاکنون ریسک مدل موهای پسرانه را نپذیرفته است، پنه لو کروز شناخته می شود.

فرم بینی سر بالا

در فصل تابستان بهترین مدل مو برای خانم هایی که بینی سربالا دارند، کوتاه کردن لایه لایه ای موها است. مدل موی باب حالت دار با فرق کج میان اجزای مختلف صورت تعادل ایجاد می کند. این مدل مو از برجسته شدن اجزای چهره جلوگیری کرده و اگر کناره های مو مدل بهم ریخته ای داشته باشد، موجب حفظ تناسب با فرم بینی می شود. سامارا ویوینگ، مدل استرالیایی نیز همین کار را انجام می دهد.

بسیاری از افرادی که بینی سر بالا دارند، لب هایشان رو به بالا لیفت شده است.

مدل موی مناسب هر فرم بینی را بشناسیم

جمع بندی پایانی

انتخاب مدل موی مناسب بر اساس فرم بینی برای افراد اهمیت بالایی دارد؛ زیرا در انتخاب مدل مو فرم بینی نقش مهمی داشته و با انتخاب مناسب می توانید تناسب زیادی در چهره ایجاد کنید. در این مقاله تمامی این موارد مورد بررسی قرار گرفت.