ترندهای مد و فشن 2024 در اروپا

ترندهای مد و فشن 2024 در اروپا

ترندهای مد و فشن در سال 2024 ترکیبی جذاب از آیتم های جسورانه است، که موجب جابجایی مرزهای خود بیانگری می شود. هفته های مد در شهرهای مختلف سر تا سر دنیا مانند: نیویورک، لندن و پاریس آیتم های فوق العاده ای را به نمایش گذاشته اند، که چشم انداز مد را برای فصل بهار و تابستان شکل خواهند داد.

این ویترین جهانی برای طرفداران مد و صاحبان کسب و کار در سر تا سر جهان مانند یک قطب نما عمل می کند، که بازتاب کننده پویایی های صنعت مد به همراه جامعه و استراتژی های برند تحت تاثیر رفتار مشتری است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی ترندهای اروپا در سال 2024 بپردازیم.

جدیدترین ترندهای اروپا در 2024 کدام است؟

بسیاری از خانم های جوان به استایل و پوشش خود اهمیت بالایی می دهند، به همین دلیل ترندهای جدید را دنبال کرده و در استایل های خود به کار می برند. از ترندهای جدید امسال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جدیدترین ترندهای اروپا در 2024 کدام است؟

پترن های پلنگی و پوست ماری

یکی از ترندهای سال 2024 استفاده از آیتم های پلنگی و پوست ماری به شمار می رود. برای استفاده از این ترند تنها کافیست در یک یا دو آیتم استایل خود از پترن های پلنگی یا پوست ماری استفاده کنید. این پترن ها در میان بسیاری از خانم ها محبوب و پرطرفدار هستند.

استفاده از پاپیون

پس از بازگشت زیبایی شناسی باله در صنعت مد، پاپیون به عنوان یکی از جدیدترین ترندهای 2024 شناخته شد و مورد توجه قرار گرفت. در واقع پاپیون به عنوان ستون اصلی و از ترندی ترین آیتم های مد امسال خواهد بود. در حال حاضر پاپیون جایگاهی فراتر از لوازم جانبی مو دارد. پاپیون های بزرگ و انتزاعی روی هر چیزی مانند: کیف، دستکش، کمربند و دامن های کوتاه مورد استفاده قرار گرفته است.

پاپیون ها چه در طرح های ظریف و کوچک چه در طرح های بزرگ، به صورت تکی یا روی هم چیده شده، مینیمال یا پر زرق و برق همه جا هستند، به طوری که این ترند به این زودی رها نمی شود. 

این ترند نشان دهنده زنانگی، بازیگوشی و لطافت است، که به استایل یک نقطه اوج بصری اضافه می افزاید.

برند سیمون روچا که در شهر لندن مستقر است در هفته مد اکسسوری های موی روبانی بلند و شیکی را به نمایش گذاشت. البته برند بالمین در طراحی ژاکت های پشمی و بلوزهای خود از پاپیون های بزرگ استفاده کرد.

اکسسوری های بزرگ 

از دیگر ترندهای 2024 می توان به اکسسوری های بزرگ اشاره کرد. تا پارسال استفاده از اکسسوری های ظریف و ریز کاربردی و ترند بود، اما در حال حاضر اکسسوری های سایز بزرگ طلایی بسیار ترندی و پرطرفدار هستند. اگر طرفدار ترندهای جدید هستید می توانید برای تکمیل استایل خود از گوشواره، انگشتر، دستبند و گردنبندهای سایز بزرگ استفاده کرده و استایل شیک و زیبایی داشته باشید.

جدیدترین ترندهای اروپا در 2024 کدام است؟

شلوارهای slim یا راسته

برعکس سال های گذشته امسال شلوارهای اسکینی و جذب مد نیستند و شلوارهای اسلیم جز ترندهای 2024 محسوب می شوند. بسیاری از خانم ها طرفدار شلوار جین های اسلیم هستند. البته این مدل شلوارها هم با پارچه های جین و هم پارچه ای تولید می شوند که می توانید متناسب با استایل خود بهترین آن ها را انتخاب کنید. شلوارهای اسلیم برای تمامی خانم ها با هر فرم بدنی مناسب بوده و می توانند از این شلوارها استفاده کنند. تنها کافیست آیتم های مناسب را با یکدیگر ترکیب کنید.

سبک آرایش قدیمی

یکی از ترندهای پارسال ابروهای پهن و لیفت شده بود، اما امسال خبری از این ترند نیست و ابروهای باریک از ترندهای اروپا معرفی شده است.

در زمان گذشته تیره کردن لب ها یا همان رژ لب های قهوه ای و کشیدن مداد داخل و زیر چشم پرطرفدار بود، با گذشت سال های طولانی این ترند مجددا بازگشت و در حال حاضر یکی از ترندهای 2024 شناخته می شود.

به طور کلی در حال حاضر میکاپ ساده و تمیز مد نیست و می توان از آرایش تیره و نامرتب به عنوان ترند امسال نام برد.

موهای پف یا موهایی با حالت طبیعی

سال 2024 موهای کراتین شده و یا صاف شده مد نیست و می توان از موهای طبیعی یا پف دار به عنوان ترند امسال نام برد. دیگه دغدغه ای نسبت به مرتب کردن و صافی موهای خود نخواهید داشت و می توانید حالت طبیعی آن ها را دوست داشته باشید.

کفش هایی که بندهای ظریف

از دیگر آیتم هایی ترندی امسال می توان به کفش هایی که دارای بند ظریف در روی پا یا قسمت پشتی پاشنه پا هستند اشاره کرد. این کفش ها بسیار خوش پا و جذاب بوده و در میان بسیاری از خانم ها پرطرفدار است. البته بهتر است بدانید مدل های سبک باله ترندی تر هستند، که معمولا بدون پاشنه بوده و پنجه ای نیمه گرد دارند.

کت های بلند یا کوتاه

در سال 2024 کت ها همچنان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و یکی از آیتم های ترندی امسال محسوب می شوند؛ به خصوص مدل های بلند خزدار که برای فصل زمستان پرطرفدار هستند.

رنگ های ترندی

از رنگ های ترندی در سال 2024 می توان به رنگ های پاستیلی، آیتم های متالیک، رنگ آلبالویی،رنگ هلویی یا نارنجی و مشکی اشاره کرد.

آلبالویی از جمله رنگ هایی است که در انواع آیتم های امسال، به خصوص کیف و کفش های زنانه دیده می شود، که بسیار شیک و زیبا است.

جدیدترین ترندهای اروپا در 2024 کدام است؟

جمع بندی پایانی

شناخت ترندهای 2024 برای خانم های شیک پوش و جذاب اهمیت بالایی دارد. برای داشتن استایلی شیک و زیبا آشنایی با ترندهای 2024 در سر تا سر دنیا تاثیرگذار است، که در این مقاله تقریبا به تمامی موارد اشاره شد.